Co wiesz o swojej konkurencji i czym się wyróżniasz? Czy śledzisz co robią najlepsi w Twojej branży i czego warto się od nich nauczyć? Poznaj podstawowe techniki zdobywania i analizy danych potrzebnych do określenia w czym Twoja firma lub produkt mogą być lepsze od konkurencji, gdzie mają słabości, a jakie nisze stanowią potencjał rozwoju.
DO CZEGO WYKORZYSTASZ TO, CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?
Poznasz metody analizy konkurencji i podstawowe zasady benchmarkingu, które pozwolą Ci:
- określić przewagi konkurencyjne, którymi możesz wyróżnić się na rynku,
- ocenić w czym konkurencja jest wyraźnie lepsza,
- sprawdzić do jakich standardów przyzwyczajeni są konsumenci i jakie jest “must have” i “must be” w Twojej branży,
- odkryć czy są nisze, w których możesz pionierem.
RAMOWY PLAN SZKOLENIA
- Wprowadzenie – Do czego przydaje się analiza konkurencji i co to ma wspólnego z danymi?
- Jakie cechy konkurencji badać – jak wybrać wskaźniki?
- Narzędzia i metody gromadzenia danych o konkurencji w praktyce – m.in. desk research, social listening, narzędzia Google (Google Trends, Google Market Finder).
- Selekcja, kodowanie i analiza danych – ćwiczenia praktyczne.
- Insights – jak wyciągać wnioski z analizy danych i jak je wykorzystać w praktyce.
- Konsultacje – na zakończenie szkolenia ustalimy termin bezpłatnej godziny konsultacji, w trakcie której omówimy jak zdobytą wiedzę możesz wykorzystać w swojej pracy.
DLACZEGO WARTO SZKOLIĆ SIĘ U NAS?
U nas szkolisz się w małych grupach (max. 6-8 osób). Zdobywasz praktyczną wiedzę w ćwiczeniach warsztatowych. Każdemu uczestnikowi gwarantujemy godzinę bezpłatnych konsultacji, w trakcie których omawiamy możliwości zastosowania wiedzy ze szkolenia w Twojej pracy.
Miejsce szkolenia: Rzeszów, ul. 3 Maja 2/5, I piętro
Informacje i zapisy: 504 16 23 30; annamartens@ondata.pl