EQUITY – wartość marki w oczach konsumentów

Z czym kojarzona jest marka? Jakie są jej mocne i słabe strony w oczach klientów? Jak tą wiedzę zdobyć i wykorzystać w zarządzaniu swoją firmą? Na szkoleniu “Equity – wartość marki w oczach konsumentów” zdobędziesz odpowiedzi na te pytania.

DO CZEGO WYKORZYSTASZ TO, CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?

Lepiej zrozumiesz co odbiorcy myślą o marce lub produkcie i jak analizować ich opinie, żeby: 

  • sprawdzić czy wartość marki w oczach konsumentów jest zgodna z jej strategią i celami,
  • odkryć co konsumenci uważają za mocne, a co za słabe strony marki,
  • określić jak wnioski wykorzystać w działaniach strategicznych, marketingowych i w komunikacji.

RAMOWY PLAN SZKOLENIA

  1. Wprowadzenie – Jakie znaczenie ma wartość marki?
  2. Jak bada się wartość marki?
  3. Narzędzia i metody gromadzenia danych o marce – m.in. desk research, social listening, narzędzia Google (Google Trends, Google Market Finder).
  4. Selekcja, kodowanie i analiza danych – ćwiczenia praktyczne.
  5. Insights – jak wyciągać wnioski z analizy danych i jak je wykorzystać w praktyce.
  6. Konsultacje – na zakończenie szkolenia ustalimy termin bezpłatnej godziny konsultacji, w trakcie której omówimy jak zdobytą wiedzę możesz wykorzystać w swojej pracy.

DLACZEGO WARTO SZKOLIĆ SIĘ U NAS?

U nas szkolisz się w małych grupach (max. 6-8 osób). Zdobywasz praktyczną wiedzę w ćwiczeniach warsztatowych. Każdemu uczestnikowi gwarantujemy godzinę bezpłatnych konsultacji, w trakcie których omawiamy możliwości zastosowania wiedzy ze szkolenia w Twojej pracy.

Kto prowadzi szkolenia?

Miejsce szkolenia: Rzeszów, ul. 3 Maja 2/5, I piętro

Cena: 5h – 295 zł netto

Najbliższe terminy: (możliwe indywidualne ustalenie terminu szkolenia dla grup)

– 9:30 -14:30

– 9:30 – 14:30

Informacje i zapisy: 504 16 23 30; annamartens@ondata.pl