OnData to:
- badania dopasowane do potrzeb klienta,
- zrozumiała i wielowymiarowa analiza danych,
- praktyczne wnioski i rekomendacje,
- odpowiedzialne doradztwo,
- wsparcie w podejmowaniu trafnych decyzji.
OnData to interdyscyplinarny zespół wysokiej klasy specjalistów z praktycznym doświadczeniem, o unikalnych kompetencjach.

Anna Martens
Wie, jak skutecznie wykorzystywać dane w biznesie i przekazuje tę wiedzę dalej. Zajmuje się badaniami UX, CX, komunikacji marketingowej i wsparciem sprzedaży. Szkoli z analizy i wizualizacji. Jest doktorem nauk humanistycznych, absolwentką Sorbony, medioznawcą i literaturoznawcą. Bada komunikację społeczną wzdłuż i wszerz. Do perfekcji rozwinęła umiejętność przemawiania spojrzeniem.

Elżbieta Inglot-Brzęk
Wie, jak gromadzić, łączyć i wykorzystywać dane pochodzące z różnych źródeł. Zajmuje się doradztwem analitycznym. Lubi udowadniać, że liczby mówią tak samo (a nawet więcej) niż ludzie. Zamiłowany działkowiec. Kontakt z glebą zapewnia jej niezmącony spokój ducha, a otoczeniu – nieskończone ilości najlepszego soku malinowego na świecie.
- Potrzebujesz precyzyjnych informacji?
My umiemy zadawać właściwe pytania i wiemy, gdzie szukać odpowiedzi.
- Chcesz mieć lepsze rozeznanie przed podjęciem kolejnych działań?
My umiemy analizować dane i wyciągać z nich wnioski, które Ci się przydadzą.
- Lubisz mieć jasne przesłanki przy podejmowaniu decyzji?
My mamy doświadczenie w badaniach i gwarantujemy naukową jakość, żeby Cię w tym wspierać.
- Oczekujesz efektywnej współpracy?
My szanujemy Twój czas i Twoje zdanie, więc możesz na nas polegać.
Wybrane rekomendacje od naszych Klientów:

ProGrafiX sp. z o.o.
Współpraca z OnData to dla mnie przyjemność. Profesjonalne podejście i elastyczność wobec klienta to atuty tej firmy. Zespół OnData pomógł nam w UX projektu aplikacji. Wnioski i rekomendacje, które otrzymaliśmy, były świetną inspiracją do dalszych działań.
Bartosz Mateja, Prezes Zarządu

Dzieci Pasji
Dzięki opracowanym przez OnData materiałom mieliśmy lepszy wgląd w potrzeby docelowych klientów. Analizy zaprezentowane przez OnData pomogły nam w zaprojektowaniu sklepu internetowego z grami i zabawkami edukacyjnymi dla dzieci, który zawiera wszystko, co dla naszych klientów jest ważne i czego od nas oczekują. Raporty stały się głównym punktem wyjścia w procesie decyzyjnym, zarówno jeśli chodzi o UX sklepu, jak również w kwestii wyboru asortymentu oraz sposobu prezentowania informacji o produktach.
Katarzyna Żółty-Martens, Właściciel

K&L Biżuteria Personalizowana sp. z o.o.
OnData zrealizowało dla nas badanie UX nowej strony internetowej. Bardzo byliśmy zadowoleni z efektu i współpracy. Eksperci OnData są godni polecenia.
Karolina Sitarz, Prezes Zarządu

Modern Forms Sp. z o.o.
Współpraca z firmami The Mad Ad, OnData i Wydajny Web pozwoliła Modern Forms podjąć równolegle wiele działań wspierających sprzedaż, marketing i komunikację z klientami. Kompleksowe spojrzenie na naszą markę dało możliwość zaplanowania bieżącego i długofalowego rozwoju.
Marcin Bosek, Prezes
Partnerzy