O Nas

OnData to:

  • badania dopasowane do potrzeb klienta,
  • zrozumiała i wielowymiarowa analiza danych,
  • praktyczne wnioski i rekomendacje,
  • odpowiedzialne doradztwo,
  • wsparcie w podejmowaniu trafnych decyzji.

OnData to interdyscyplinarny zespół wysokiej klasy specjalistów z praktycznym doświadczeniem, o unikalnych kompetencjach.

Anna-Martens-OnData

Anna Martens

Wie, jak skutecznie wykorzystywać dane w biznesie i przekazuje tę wiedzę dalej. Zajmuje się badaniami UX, CX, komunikacji marketingowej i wsparciem sprzedaży. Szkoli z analizy i wizualizacji. Jest doktorem nauk humanistycznych, absolwentką Sorbony, medioznawcą i literaturoznawcą. Bada komunikację społeczną wzdłuż i wszerz. Do perfekcji rozwinęła umiejętność przemawiania spojrzeniem.

Elżbieta-Inglot-Brzęk-OnData

Elżbieta Inglot-Brzęk

Wie, jak gromadzić, łączyć i wykorzystywać dane pochodzące z różnych źródeł. Zajmuje się doradztwem analitycznym. Lubi udowadniać, że liczby mówią tak samo (a nawet więcej) niż ludzie. Zamiłowany działkowiec. Kontakt z glebą zapewnia jej niezmącony spokój ducha, a otoczeniu – nieskończone ilości najlepszego soku malinowego na świecie.

Natalia-Filimoniuk-OnData

Natalia Filimoniuk

Wizualizacja danych to jej pasja – w liczbach widzi historie, którym nadaje kolory i kształty. Interesuje się marketingiem, szczególnie internetowym. Absolwentka zarządzania i dziennikarstwa, zafascynowana nowymi mediami. Perfekcyjnie mierzy każdy centymetr rzeczywistości.


  • Potrzebujesz precyzyjnych informacji?

My umiemy zadawać właściwe pytania i wiemy, gdzie szukać odpowiedzi.

  • Chcesz mieć lepsze rozeznanie przed podjęciem kolejnych działań?

My umiemy analizować dane i wyciągać z nich wnioski, które Ci się przydadzą.

  • Lubisz mieć jasne przesłanki przy podejmowaniu decyzji?

My mamy doświadczenie w badaniach i gwarantujemy naukową jakość, żeby Cię w tym wspierać.

  • Oczekujesz efektywnej współpracy?

My szanujemy Twój czas i Twoje zdanie, więc możesz na nas polegać.


Wybrane rekomendacje od naszych Klientów:

Prografix-OnData

ProGrafiX sp. z o.o.

Współpraca z OnData to dla mnie przyjemność. Profesjonalne podejście i elastyczność wobec klienta to atuty tej firmy. Zespół OnData pomógł nam w UX projektu aplikacji. Wnioski i rekomendacje, które otrzymaliśmy, były świetną inspiracją do dalszych działań.

Bartosz Mateja, Prezes Zarządu


Dzieci-pasji-OnData

Dzieci Pasji

Dzięki opracowanym przez OnData materiałom mieliśmy lepszy wgląd w potrzeby docelowych klientów. Analizy zaprezentowane przez OnData pomogły nam w zaprojektowaniu sklepu internetowego z grami i zabawkami edukacyjnymi dla dzieci, który zawiera wszystko, co dla naszych klientów jest ważne i czego od nas oczekują. Raporty stały się głównym punktem wyjścia w procesie decyzyjnym, zarówno jeśli chodzi o UX sklepu, jak również w kwestii wyboru asortymentu oraz sposobu prezentowania informacji o produktach.

Katarzyna Żółty-Martens, Właściciel


Karobijouline-OnData

K&L Biżuteria Personalizowana sp. z o.o.

OnData zrealizowało dla nas badanie UX nowej strony internetowej. Bardzo byliśmy zadowoleni z efektu i współpracy. Eksperci OnData są godni polecenia.

Karolina Sitarz, Prezes Zarządu


Modern-Forms-OnData

Modern Forms Sp. z o.o.

Współpraca z firmami The Mad Ad, OnData i Wydajny Web pozwoliła Modern Forms podjąć równolegle wiele działań wspierających sprzedaż, marketing i komunikację z klientami. Kompleksowe spojrzenie na naszą markę dało możliwość zaplanowania bieżącego i długofalowego rozwoju.

Marcin Bosek, Prezes


Partnerzy

WydajnyWeb logo                

Centrum Analiz Medialnych - logo     Laboratorium Badań Medioznawczych - logo