O Nas

OnData to:

  • badania dopasowane do potrzeb klienta,
  • zrozumiała i wielowymiarowa analiza danych,
  • praktyczne wnioski i rekomendacje,
  • odpowiedzialne doradztwo,
  • wsparcie w podejmowaniu trafnych decyzji.

OnData to interdyscyplinarny zespół wysokiej klasy specjalistów z praktycznym doświadczeniem, o unikalnych kompetencjach.

Anna Martens

Wie, jak skutecznie wykorzystywać dane w biznesie i przekazuje tę wiedzę dalej. Zajmuje się badaniami UX, CX, komunikacji marketingowej i wsparciem sprzedaży. Szkoli z analizy i wizualizacji. Jest doktorem nauk humanistycznych, absolwentką Sorbony, medioznawcą i literaturoznawcą. Bada komunikację społeczną wzdłuż i wszerz. Do perfekcji rozwinęła umiejętność przemawiania spojrzeniem.

Elżbieta Inglot-Brzęk

Wie, jak gromadzić, łączyć i wykorzystywać dane pochodzące z różnych źródeł. Zajmuje się doradztwem analitycznym. Lubi udowadniać, że liczby mówią tak samo (a nawet więcej) niż ludzie. Zamiłowany działkowiec. Kontakt z glebą zapewnia jej niezmącony spokój ducha, a otoczeniu – nieskończone ilości najlepszego soku malinowego na świecie.

Mateusz Stopa

Rozkochany w statystyce metodolog. Od 15 lat zajmuje się badaniami rynkowymi i marketingowymi. Obecnie dzień i noc poświęca na marketing analityczny i badania typu UX i CX. Udowadnia klientom, że dane to źródło trafnych decyzji. Na większość komplementów reaguje, mówiąc, że to tylko pozory.


  • Potrzebujesz precyzyjnych informacji?

My umiemy zadawać właściwe pytania i wiemy, gdzie szukać odpowiedzi.

  • Chcesz mieć lepsze rozeznanie przed podjęciem kolejnych działań?

My umiemy analizować dane i wyciągać z nich wnioski, które Ci się przydadzą.

  • Lubisz mieć jasne przesłanki przy podejmowaniu decyzji?

My mamy doświadczenie w badaniach i gwarantujemy naukową jakość, żeby Cię w tym wspierać.

  • Oczekujesz efektywnej współpracy?

My szanujemy Twój czas i Twoje zdanie, więc możesz na nas polegać.

Zapraszamy do kontaktu!

Partnerzy

WydajnyWeb logo                

Centrum Analiz Medialnych - logo     Laboratorium Badań Medioznawczych - logo