Badania klientów

Opowiadamy historie ukryte w danych. Projektujemy badania i analizujemy dane,  które pozwalają określić grupy docelowe, zbadać ich potrzeby i oczekiwania.

Co możemy badać?

Analiza danych wewnętrznych

Segmentacja klientów

Charakterystyka grup docelowych

  • Podział rynku na segmenty klientów,
  • Wskazanie najatrakcyjniejszych grup docelowych i ich charakterystyka,
  • Analiza grup docelowych ze względu na kanały i formę przekazu marketingowego,
  • Tworzenie person.
  • Badania satysfakcji,
  • Badania opinii,
  • Badania lojalności,
  • NPS
  • Badania jakości obsługi,
  • Badania elastyczności cenowej.
  • Trendy w zachowaniach klientów,
  • Sezonowość i tendencje w zmianach potrzeb,
  • Zwyczaje grup docelowych w perspektywie kilku lat,
  • Wartość klienta w czasie.

Badania opinii

Badania rynku

  • NPS
  • badania poziomu zadowolenia,
  • badania stopnia lojalności,
  • badania opinii klientów.
  • analiza trendów,
  • analiza konkurencji,
  • analiza potencjału rynku.

Mamy 20-letnie doświadczenie w badaniach potrzeb konsumentów i ich charakterystyce. Łączymy rzetelność naukową i doświadczenie biznesowe – dopasowujemy najlepsze metody badawcze do celów i specyfiki firmy.

dr Anna Martens

504 162 330

Mail: annamartens@ondata.pl