Opowiadamy historie ukryte w danych. Projektujemy badania i analizujemy dane, które pozwalają określić grupy docelowe, zbadać ich potrzeby i oczekiwania.
Co możemy badać?
Analiza danych wewnętrznych
- wstępny audyt danych wewnętrznych firmy nt. klientów,
- wykorzystanie know-how pracowników z obsługi klienta,
- analiza podstawowych wskaźników dotyczących sprzedaży.
Segmentacja klientów
- określenie grup docelowych,
- dookreślenie kluczowych usług/produktów dla grup docelowych,
- wskazanie przewag konkurencyjnych i wartości dla grup.
Charakterystyka grup docelowych
- analiza potrzeb, oczekiwań, obaw i zwyczajów grup klientów,
- analiza zachowań konsumenckich typowych dla grup,
- tworzenie person i ich stylów komunikacji,
- Customer Journey Mapping.
Badania opinii
- NPS
- badania poziomu zadowolenia,
- badania stopnia lojalności,
- badania opinii klientów.
Badania rynku
- analiza trendów,
- analiza konkurencji,
- analiza potencjału rynku.
Mamy 20-letnie doświadczenie w badaniach potrzeb konsumentów i ich charakterystyce. Łączymy rzetelność naukową i doświadczenie biznesowe – dopasowujemy najlepsze metody badawcze do celów i specyfiki firmy.
