SOCIAL LISTENING – Czego pragnie klient?

Czy skuteczność Twoich działań zależy od tego jak dobrze rozumiesz ludzi, do których komunikujesz?

Poznaj podstawowe techniki zdobywania i analizy danych potrzebnych do opracowania efektywnej komunikacji.

DO CZEGO WYKORZYSTASZ TO, CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?

Lepiej zrozumiesz sposób myślenia Twoich odbiorców, dzięki czemu przygotujesz przemyślaną strategię komunikacji marketingowej: 

  • dopasowując komunikację do różnych grup docelowych,
  • akcentując to, co dla Twoich odbiorców jest kluczowe,
  • unikając określeń, które w Twoich klientach mogą budzić niechęć lub obawy.

RAMOWY PLAN SZKOLENIA

  1. Wprowadzenie – Dlaczego warto słuchać klientów i co to ma wspólnego z danymi?
  2. Jak marka komunikuje z konsumentem – case study.
  3. Narzędzia i metody gromadzenia danych o opiniach i oczekiwaniach klientów w praktyce – m.in. desk research, social listening, narzędzia Google (Google Trends, Google Keyword Planner).
  4. Selekcja, kodowanie i analiza danych – ćwiczenia praktyczne.
  5. Insights – jak wyciągać wnioski z analizy danych i jak je wykorzystać w praktyce.
  6. Konsultacje – na zakończenie szkolenia ustalimy termin bezpłatnej godziny konsultacji, w trakcie której omówimy jak zdobytą wiedzę możesz wykorzystać w swojej pracy.

DLACZEGO WARTO SZKOLIĆ SIĘ U NAS?

U nas szkolisz się w małych grupach (max. 6-8 osób). Zdobywasz praktyczną wiedzę w ćwiczeniach warsztatowych. Każdemu uczestnikowi gwarantujemy godzinę bezpłatnych konsultacji, w trakcie których omawiamy możliwości zastosowania wiedzy ze szkolenia w Twojej pracy.

Kto prowadzi szkolenia?

Miejsce szkolenia: Rzeszów, ul. 3 Maja 2/5, I piętro

Cena: 5h – 295 zł netto

Najbliższe terminy: (możliwe indywidualne ustalenie terminu szkolenia dla grup)

13 marca 2020 (piątek) – 9:30 -14:30

21 marca 2020 (sobota) – 9:30 – 14:30

Informacje i zapisy: 504 16 23 30; annamartens@ondata.pl