Czy skuteczność Twoich działań zależy od tego jak dobrze rozumiesz ludzi, do których komunikujesz?
Poznaj podstawowe techniki zdobywania i analizy danych potrzebnych do opracowania efektywnej komunikacji.
DO CZEGO WYKORZYSTASZ TO, CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?
Lepiej zrozumiesz sposób myślenia Twoich odbiorców, dzięki czemu przygotujesz przemyślaną strategię komunikacji marketingowej:
- dopasowując komunikację do różnych grup docelowych,
- akcentując to, co dla Twoich odbiorców jest kluczowe,
- unikając określeń, które w Twoich klientach mogą budzić niechęć lub obawy.
RAMOWY PLAN SZKOLENIA
- Wprowadzenie – Dlaczego warto słuchać klientów i co to ma wspólnego z danymi?
- Jak marka komunikuje z konsumentem – case study.
- Narzędzia i metody gromadzenia danych o opiniach i oczekiwaniach klientów w praktyce – m.in. desk research, social listening, narzędzia Google (Google Trends, Google Keyword Planner).
- Selekcja, kodowanie i analiza danych – ćwiczenia praktyczne.
- Insights – jak wyciągać wnioski z analizy danych i jak je wykorzystać w praktyce.
- Konsultacje – na zakończenie szkolenia ustalimy termin bezpłatnej godziny konsultacji, w trakcie której omówimy jak zdobytą wiedzę możesz wykorzystać w swojej pracy.
DLACZEGO WARTO SZKOLIĆ SIĘ U NAS?
U nas szkolisz się w małych grupach (max. 6-8 osób). Zdobywasz praktyczną wiedzę w ćwiczeniach warsztatowych. Każdemu uczestnikowi gwarantujemy godzinę bezpłatnych konsultacji, w trakcie których omawiamy możliwości zastosowania wiedzy ze szkolenia w Twojej pracy.
Miejsce szkolenia: Rzeszów, ul. 3 Maja 2/5, I piętro
Informacje i zapisy: 504 16 23 30; annamartens@ondata.pl