Badania Customer Experience

Wspieramy Cię w zgromadzeniu i analizie danych na temat doświadczeń Twoich klientów.

Dobra diagnoza potrzeb i oczekiwań klientów jest niezbędna, żeby odpowiednio o nich zadbać. Od właściwej komunikacji, przez przyjazny proces zakupowy po obsługę klientów – na każdym etapie działań pojawiają się dane, które warto zestawiać i analizować.

Dzięki badaniom Customer Experience możesz sprawdzić jak wygląda ścieżka Twoich klientów i najważniejsze punkty styku z Twoją usługą lub produktem.

Informacje o wycenie

Informacje o wycenie

Cena zlecenia uzależniona jest od zakresu analiz rekomendowanych przez OnData i wybranych przez klienta. Zakres i koszt zlecenia ustalamy indywidualnie, dostosowując go do potrzeb i specyfiki działania firmy, zawsze dbając o rzetelność opracowanych raportów.

Wycena badań i analiz zależy od takich czynników jak, m.in.:

  • rekomendowane przez OnData i wybrane przez Państwa moduły badań
  • obszar rynku wybrany do badania
  • liczba badanych klientów
  • wielowątkowość badanych zagadnień
  • oczekiwana szczegółowość raportu

Na każdym etapie współpracy oferujemy dodatkowe konsultacje i wsparcie merytoryczne specjalisty OnData.

Zapraszamy do kontaktu!