Charakterystyka klientów

Im lepiej znasz swoich obecnych i potencjalnych klientów, tym skuteczniej możesz do nich komunikować.

Niezależnie od tego czy planujesz wprowadzenie nowego produktu, odświeżenie dotychczasowego wizerunku, otwarcie nowego biznesu lub kampanię reklamową – powinieneś wiedzieć co i komu będziesz opowiadać.

Charakterystyka klientów i grup docelowych to analiza danych, pozwalająca lepiej poznać tych, do których chcesz komunikować. Dzięki temu skuteczniej dotrzesz do swoich odbiorców mówiąc “ich językiem”.

Informacje o wycenie


Wybrane rekomendacje od naszych Klientów:

Dzieci Pasji

Dzięki opracowanym przez OnData materiałom mieliśmy lepszy wgląd w potrzeby docelowych klientów. Analizy zaprezentowane przez OnData pomogły nam w zaprojektowaniu sklepu internetowego z grami i zabawkami edukacyjnymi dla dzieci, który zawiera wszystko, co dla naszych klientów jest ważne i czego od nas oczekują. Raporty stały się głównym punktem wyjścia w procesie decyzyjnym, zarówno jeśli chodzi o UX sklepu, jak również w kwestii wyboru asortymentu oraz sposobu prezentowania informacji o produktach.

Katarzyna Żółty-Martens, Właściciel


Informacje o wycenie

Cena zlecenia uzależniona jest od zakresu analiz rekomendowanych przez OnData i wybranych przez klienta. Zakres i koszt zlecenia ustalamy indywidualnie, dostosowując go do potrzeb i specyfiki działania firmy, zawsze dbając o rzetelność opracowanych raportów.

Wycena badań i analiz zależy od takich czynników jak, m.in.:

  • rekomendowane przez OnData i wybrane przez Państwa moduły badań
  • obszar rynku wybrany do badania
  • liczba badanych klientów
  • wielowątkowość badanych zagadnień
  • oczekiwana szczegółowość raportu

Na każdym etapie współpracy oferujemy dodatkowe konsultacje i wsparcie merytoryczne specjalisty OnData.

Zapraszamy do kontaktu!