Badania funkcjonalności i użyteczności produktów cyfrowych (badania User Experience): stron, sklepów internetowych, aplikacji.
Korzyści z outsourcingu badań User Experience
Outsourcing specjalistycznych usług UX i wykorzystanie know-how doświadczonych badaczy to:
- Oszczędność czasu – potrzebnego na zbudowanie wewnętrznego działu badań w firmie,
- Oszczędność pieniędzy – dostęp do specjalistów, bez konieczności ich zatrudniania i szkolenia,
- Bezpieczeństwo – współpraca na podstawie NDA i umów,
- Elastyczność – wsparcie dokładnie wtedy i w takim zakresie, jakie potrzebne są w projekcie.
Zakres badań User Experience:
Audyt użyteczności
szczegółowa analiza ekspercka wybranych ścieżek, uwzględniająca wszystkie elementy doświadczenia użytkownika
Testy użyteczności
badanie funkcjonalności z udziałem użytkowników, weryfikacja wybranych ścieżek
Grupy fokusowe
badania z udziałem grup docelowych, weryfikujące wdrażane rozwiązania, gromadzące inspiracje
Wywiady pogłębione (IDI)
szczegółowe badania, realizowane z każdym użytkownikiem osobno, według scenariusza
Badania ankietowe
badania ilościowe z użytkownikami z zakresu zwyczajów, analizy satysfakcji i skali zachowań
Analityka UX
audyt danych analitycznych pod kątem nieefektywnych elementów produktu cyfrowego
Mamy 20-letnie doświadczenie w badaniach konsumentów z wykorzystaniem różnych metod, tradycyjnych i zdalnych. Łączymy rzetelność naukową i doświadczenie biznesowe – dopasowujemy najlepsze metody badawcze do celów i budżetu firmy.
