Badania User Experience

Badania funkcjonalności i użyteczności produktów cyfrowych: stron, sklepów internetowych, aplikacji.

Korzyści z outsourcingu badań UX

Outsourcing specjalistycznych usług i wykorzystanie know-how doświadczonych badaczy to: 

  • Oszczędność czasu – potrzebnego na zbudowanie wewnętrznego działu badań w firmie,
  • Oszczędność pieniędzy – dostęp do specjalistów, bez konieczności ich zatrudniania i szkolenia,
  • Bezpieczeństwo – współpraca na podstawie NDA i umów,
  • Elastyczność – wsparcie dokładnie wtedy i w takim zakresie, jakie potrzebne są w projekcie.

Zakres badań User Experience:

Audyt użyteczności

Testy użyteczności

Grupy fokusowe

szczegółowa analiza ekspercka wybranych ścieżek, uwzględniająca wszystkie elementy doświadczenia użytkownika

badanie funkcjonalności z udziałem użytkowników, weryfikacja wybranych ścieżek

badania z udziałem grup docelowych, weryfikujące wdrażane rozwiązania, gromadzące inspiracje

Wywiady pogłębione (IDI)

Badania ankietowe

Analityka UX

szczegółowe badania, realizowane z każdym użytkownikiem osobno, według scenariusza

badania ilościowe z użytkownikami z zakresu zwyczajów, analizy satysfakcji i skali zachowań

audyt danych analitycznych pod kątem nieefektywnych elementów produktu cyfrowego

Mamy 20-letnie doświadczenie w badaniach konsumentów z wykorzystaniem różnych metod, tradycyjnych i zdalnych. Łączymy rzetelność naukową i doświadczenie biznesowe – dopasowujemy najlepsze metody badawcze do celów i budżetu firmy.

dr Anna Martens

504 162 330

Mail: annamartens@ondata.pl