Badania opinii, potrzeb, oczekiwań - onData

Badania marketingowe

Badania, dzięki którym wiesz czego oczekują i potrzebują Twoi klienci - wartościowe wnioski i jasne wskazówki.

Badania opinii, potrzeb, oczekiwań

Wiedza na temat tego, co sądzą nasi klienci jest skarbnicą insight’ów, wniosków, innowacji. Firmy, które chcą budować mocną pozycję na rynku i trwałe relacje z klientami, powinny na bieżąco monitorować co dzieje się z ich kluczowymi odbiorcami.

Co cenią Twoi klienci, a co chcieliby zmienić we współpracy z Twoją firmą? Jakie są ich oczekiwania? Czego szukają w takich produktach, usługach jak Twoje? Jakie mają potrzeby, a jakie są ich zwyczaje?

Nie zgaduj – po prostu sprawdź. Dzięki tej wiedzy możesz rozwijać firmę, która nie boi się konkurencji, rozumie rynek i swoich najlepszych klientów.

Badania potrzeb, oczekiwań i opinii klientów to metoda pozyskiwania cennych informacji ułatwiających szybkie działania na zmieniającym się rynku i wśród nowych grup konsumentów. To głębokie rozumienie bieżących potrzeb Twoich grup docelowych, które decydują o tym, komu powierzą swoje pieniądze.

Do czego przydadzą Ci się wnioski z takich badań?

  • do opracowywania skutecznych strategii sprzedaży
  • do planowania efektywnych działań marketingowych
  • do planowania komunikacji marketingowej do różnych segmentów rynku
  • do monitorowania trendów w oczekiwaniach Twoich klientów

Jak wyglądają etapy współpracy z nami?

1. Diagnoza

Określenie celu badania, diagnoza potrzeb i dobór metody

2. Narzędzie

Zaprojektowanie badania, które przyniesie efekty

3. Badanie

Realizacja badania dopasowanego do specyfiki i możliwości firmy

4. Wyniki

Analiza i opracowanie wyników badania

5. Rekomendacje

Wnioski w postaci zrozumiałego i czytelnego raportu

6. Warsztat

Omówienie wyników i wniosków w ramach konsultacji

W jakich obszarach badań marketingowych planujesz działania?

Nasze podpowiedzi mogą ułatwić Ci wskazanie tematów, w których możemy Cię wesprzeć:

  • Badanie opinii i oczekiwań klientów
  • Badanie potrzeb i potencjału przed wprowadzeniem nowych produktów, usług
  • Badanie satysfakcji i NPS
  • Analiza behawioralna – czyli zrozumieć zachowania konsumentów
  • Badanie tajemniczego klienta w punktach sprzedaży
  • Badanie tajemniczego klienta biura obsługi klientów

Umów się na bezpłatną diagnozę potrzeb

Pokonuj wyzwania biznesowe w oparciu o wnioski z naszych badań

Ustalamy cel, stawiamy właściwe pytania, przeprowadzamy badanie, analizujemy wyniki i wyciskamy z nich esencję. Dostajesz od nas odpowiedzi, insighty, wnioski, wskazówki. Efekt? Łatwiej jest podejmować trafne decyzje biznesowe.

Klienci o OnData

“Na początku do badań podchodziłem dość sceptycznie, ale już po kilku rozmowach, a następnie realizacjach zdałem sobie sprawę, że jest to NIEZBĘDNA dawka wiedzy, która pomoże Ci np. w podbijaniu nowych rynków. Firmę OnData cenię za profesjonalizm na każdym etapie współpracy!”

Maciej Zagórowski
Prezes Zarządu FEB

“Współpraca z OnData to gwarancja wysokiej jakości i efektów. Badania i analizy przeprowadzone przez tamtejszych specjalistów były dla nas ważnym źródłem wiedzy, która posłużyła nam do wyciągnięcia odpowiednich wniosków oraz realizacji objętych przez nas celów biznesowych. Rekomendujemy OnData. Na pewno skorzystamy ponownie.”

Łukasz Ożóg
Prezes Zarządu, GRH Polska

“Badania w wykonaniu OnData to świetna robota - nie tylko wyniki, ale też wnioski i rekomendacje. Cenne wskazówki do naszych działań marketingowych. A sama współpraca na wysokim poziomie, szybki kontakt, pozytywne nastawienie i wszystko na czas.”

Gabriel Gwiazdoń
Brand Manager PKL Solina

“Współpraca z OnData to dla mnie przyjemność. Profesjonalne podejście i elastyczność wobec klienta to atuty tej firmy. Zespół OnData pomógł nam w UX projektu aplikacji. Wnioski i rekomendacje, które otrzymaliśmy, były świetną inspiracją do dalszych działań.”

Bartosz Mateja
Prezes Zarządu ProGrafiX sp. z o.o.

Firma OnData przeprowadziła dla sieci sklepów Ele mele badanie "Tajemniczy klient". Wnioski i rekomendacje, które otrzymaliśmy były bardzo cenne i pozwoliły wdrożyć zmiany zwiększające skuteczność sprzedawców i poprawiające jakość obsługi klienta. OnData pomogła też określić wartości i osobowość naszej marki, dzięki czemu wizerunek budowany w oczach klientów jest bardziej spójny.

Alicja Rydel-Ożóg
Prezes Zarządu

“OnData zrealizowało dla nas badanie UX nowej strony internetowej. Bardzo byliśmy zadowoleni z efektu i współpracy. Eksperci OnData są godni polecenia.”

Karolina Sitarz
Prezes Zarządu

Skonsultuj z nami
swoje wyzwania biznesowe.

Wystarczy, że wypełnisz krótki formularz - zaproponujemy Ci najbliższy termin konsultacji i ustalimy jak możemy Cię wesprzeć w rozwoju Twojego biznesu.

home bubble image

Skontaktujemy się z Tobą w 48h