Szkolenia zamknięte - onData
Szkolenia

Szkolenia zamknięte

Szkolenia dedykowane dla firm i instytucji – z dopasowanym programem, odpowiadającym potrzebom uczestników szkolenia.


Kiedy szkolenie dedykowane jest najlepszą opcją?

Wiele firm zgłasza się do nas po tzw. szkolenie szyte na miarę. Co to znaczy? Najczęściej oznacza to, że z wachlarza naszych szkoleń tworzymy zakres, który idealnie wpisuje się w potrzeby zespołu, który mamy szkolić.

Szkolenie jest inwestycją i ma podnosić umiejętności zespołu. Dlatego szkolenia zamknięte projektujemy tak, żeby w trakcie pracować nad konkretnym projektem, z którym mierzy się w tej chwili Twoja firma. Naszym zadaniem jest pomóc Wam zrealizować projekt, jednocześnie ucząc jak w przyszłości radzić sobie z takimi zadaniami.

Dzięki temu uczestnicy nie są „tylko” na szkoleniu, ale pracują nad swoimi zadaniami. Realizują z nami swój projekt. Cały zespół od razu wdraża zdobyte umiejętności i może je sprawdzić w praktyce.

Forma szkoleń

Szkolenia mogą być na żywo (w siedzibie Twojej firmy lub w wynajętej sali szkoleniowej) lub online (na wybranej platformie – np. Google Meet lub Zoom).

Tematyka szkoleń

  • BADANIA MARKETINGOWE – między innymi tworzenie ankiet elektronicznych, prowadzenie wywiadów pogłębionych, projektowanie innych typów badań, przygotowanie do badania klientów, ważne zasady współpracy z agencjami badawczymi
  • DATA STORYTELLING – planowanie struktury prezentacji, analiza i interpretacja danych, wizualizacja danych, struktura argumentacji, opracowanie prezentacji z fokusem na odbiorcę, różne formy prezentacji danych zależnie od okoliczności, np. prezentacja przed inwestorem, prezentacja przed zarządem, raportowanie
  • UMIEJĘTNOŚCI BADAWCZE DLA HR – badania jakościowe w HR, podejście badawcze do entry, stay i exit interviews, projektowanie badań motywacji pracowników

Proces szkolenia i wdrażania nowych umiejętności

Wiemy, że szkolenia to czas, który pracownicy „wyjmują” z firmy. Dlatego nasze szkolenia mają maksymalnie praktyczny charakter. Planujemy je tak, żeby w trakcie szkolenia realizowane były zadania związane z tematem, którego uczymy. Dzięki początkowej diagnozie potrzeb i opracowaniu dedykowanego programu, mamy pewność, że treści szkolenia idealnie wpisują się w Twoje oczekiwania co do tej inwestycji.

Ale to nie wszystko! Atutem naszych szkoleń, cenionym przez naszych Klientów, jest sesja feedbackowa, na której sprawdzamy wdrożenie zdobytych umiejętności. Dzięki temu wszyscy mamy pewność, że szkolenie przyniosło realne efekty.

1. Diagnoza potrzeb

Celem diagnozy jest określenie poziomu wiedzy i potrzeb – dzięki temu tworzymy bardziej dopasowany program warsztatu.

2. Dedykowane warsztaty

Pracujemy na codziennych case’ach i wyzwaniach zawodowych uczestników szkolenia – od razu mogą zastosować wiedzę w praktyce

3. Wdrożenie nowej wiedzy

Uczestnicy dostają konkretne zadania, a efekty sprawdzamy na kolejnym warsztacie i na bieżąco dajemy feedback. To sprawia, że nasze szkolenia są efektywne.

4. Ewaluacja umiejętności

Dwa tygodnie po szkoleniu spotykamy się, żeby sprawdzić efekty i odpowiedzieć na dodatkowe pytania, dając dokładne wskazówki na przyszłość.

5. Konsultacje eksperckie

Pozostajemy w kontakcie z firmą – w razie potrzeby wspieramy ekspercką wiedzą w ramach konsultacji na życzenie.

Warianty współpracy

Sesje dedykowane

To warsztat dedykowany dla działów potrzebujących rozwijać umiejętności z wybranego zakresu tematycznego, ze szczególnym naciskiem na wybrane kompetencje, praca na konkretnych case’ach działu, kadry, zespołu, który szkolimy w cyklu 3-5 sesji warsztatowych. Na koniec sesja zamykająca z prezentacją realizowanych przez uczestników zadań, dodatkowe 1,5 godz. konsultacji trzy tygodnie po zakończeniu cyklu sesji.

Celem cyklu sesji jest wypracowanie nowych umiejętności z wybranego zakresu tematycznego i przećwiczenie ich w praktyce.

Sesje indywidualne

To warsztat dedykowany dla specjalistów, którzy potrzebują pogłębić wiedzę i umiejętności z wybranego zakresu tematycznego, praca na konkretnych case’ach uczestnika. Cykl – 3 sesji warsztatowych online, dodatkowe 1,5 godz. konsultacji dwa tygodnie po zakończeniu cyklu sesji.

Celem cyklu sesji jest wypracowanie umiejętności dedykowanych określonym potrzebom uczestnika szkolenia.

Jeśli wiesz, że Twój zespół ma przed sobą wyzwanie związane z badaniami marketingowymi, analizą i wizualizacją danych lub opracowaniem prezentacji albo raportu – zainwestuj w szkolenie, które jednocześnie jest realizacją tego projektu.

Zyskujecie nowe umiejętności i zrealizowany projekt. To inwestycja, która się opłaca.

Zapytaj o indywidualną wycenę

Klienci o OnData

“Na początku do badań podchodziłem dość sceptycznie, ale już po kilku rozmowach, a następnie realizacjach zdałem sobie sprawę, że jest to NIEZBĘDNA dawka wiedzy, która pomoże Ci np. w podbijaniu nowych rynków. Firmę OnData cenię za profesjonalizm na każdym etapie współpracy!”

Maciej Zagórowski
Prezes Zarządu FEB

“Współpraca z OnData to gwarancja wysokiej jakości i efektów. Badania i analizy przeprowadzone przez tamtejszych specjalistów były dla nas ważnym źródłem wiedzy, która posłużyła nam do wyciągnięcia odpowiednich wniosków oraz realizacji objętych przez nas celów biznesowych. Rekomendujemy OnData. Na pewno skorzystamy ponownie.”

Łukasz Ożóg
Prezes Zarządu, GRH Polska

“Badania w wykonaniu OnData to świetna robota - nie tylko wyniki, ale też wnioski i rekomendacje. Cenne wskazówki do naszych działań marketingowych. A sama współpraca na wysokim poziomie, szybki kontakt, pozytywne nastawienie i wszystko na czas.”

Gabriel Gwiazdoń
Brand Manager PKL Solina

“Współpraca z OnData to dla mnie przyjemność. Profesjonalne podejście i elastyczność wobec klienta to atuty tej firmy. Zespół OnData pomógł nam w UX projektu aplikacji. Wnioski i rekomendacje, które otrzymaliśmy, były świetną inspiracją do dalszych działań.”

Bartosz Mateja
Prezes Zarządu ProGrafiX sp. z o.o.

Firma OnData przeprowadziła dla sieci sklepów Ele mele badanie "Tajemniczy klient". Wnioski i rekomendacje, które otrzymaliśmy były bardzo cenne i pozwoliły wdrożyć zmiany zwiększające skuteczność sprzedawców i poprawiające jakość obsługi klienta. OnData pomogła też określić wartości i osobowość naszej marki, dzięki czemu wizerunek budowany w oczach klientów jest bardziej spójny.

Alicja Rydel-Ożóg
Prezes Zarządu

“OnData zrealizowało dla nas badanie UX nowej strony internetowej. Bardzo byliśmy zadowoleni z efektu i współpracy. Eksperci OnData są godni polecenia.”

Karolina Sitarz
Prezes Zarządu

Poznaj nas bliżej

Anna Martens

Specjalista badań UX, CX, komunikacji i sprzedaży

dr Anna Martens

Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej Sorbony. Od 2008 roku wykładowca, szkoleniowiec, trener. W tym czasie przeprowadziła ponad 7 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuje na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Posiada certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT).

Anna Martens

Doradca analityczny

dr Elżbieta Inglot-Brzęk

Wie, jak gromadzić, łączyć i analizować dane pochodzące z różnych źródeł. Zajmuje się doradztwem analitycznym. Doktor nauk społecznych, socjolog, statystyk, wykładowca. Doświadczenie szkoleniowo-dydaktyczne zdobywa nieustannie od 2002 r. Szkoli ze statystyki, analizy, interpretacji i wizualizacji danych oraz metodologii badań. Prowadzi również zajęcia praktyczne i wykłady na studiach magisterskich i doktoranckich.

Skonsultuj z nami
swoje wyzwania biznesowe.

Wystarczy, że wypełnisz krótki formularz - zaproponujemy Ci najbliższy termin konsultacji i ustalimy jak możemy Cię wesprzeć w rozwoju Twojego biznesu.

home bubble image

Skontaktujemy się z Tobą w 48h