Co trzeba wiedzieć, żeby sprzedawać? – Czego potrzebują klienci i na czym najbardziej im zależy. A jak się tego dowiedzieć? – Słuchając tego, co mówią. Można ich o to zapytać, ale można też poszukać opinii, którymi sami się dzielą. Nie bez powodu monitorowanie wypowiedzi konsumentów w Internecie nazywa się “social listening”. To słuchanie tego co i w jaki sposób mówią klienci – bo w ich wypowiedziach można wyczytać bezcenne insighty.
Badania marketingowe
Badania marketingowe stały się już codziennym, ważnym zadaniem firm, które chcą budować wartościowe i długotrwałe relacje ze swoimi klientami. Wyzwaniem jest prowadzenie przemyślanych i skutecznych badań, które dostarczają poprawne i rzetelne wyniki.
Zakres tematyczny:
Określanie celu
Dokąd ma nas to zaprowadzić? – do czego potrzebne nam jest to badanie i na jakie pytania ma odpowiedzieć.
Wybór metody
Czas i budżet – dwie kluczowe zmienne, od których zależy wybór metody.
Projektowanie badania i narzędzi
Budowanie narzędzia badawczego – formułowanie pytań, tworzenie scenariuszy, kafeterii, skal.
Realizacja badania
Jakich standardów przestrzegać i jakich błędów unikać oraz jak komunikować się z respondentami.
Wnioski i rekomendacje
Podstawy komunikowania wyników badań – jak interpretować dane i prezentować wnioski.
Komu najbardziej przydadzą się te umiejętności?
- specjalistom ds. marketingu
- specjalistom ds. sprzedaży
- działom HR
- specjalistom ds. obsługi klienta
Szkolenia OnData to nie jest kolejny certyfikat do kolekcji. Nasze szkolenia to praktyczne warsztaty z metodą wdrożenia nowych umiejętności.
Szkolimy z tego na czym znamy się najlepiej – badania, dane, komunikacja i prezentacja to nasze know-how poszerzane i ulepszane od ponad 23 lat.
Standardy naszych szkoleń i warsztatów
Zasada 3 x Z
Zrozum. Zastosuj. Zweryfikuj. Nauka na praktycznych przykładach, na bazie codziennych wyzwań zawodowych. Bieżące weryfikowanie efektów i ewaluacja umiejętności.
Małe grupy
Pracujemy w grupach 6-10 osób. Dzięki temu warsztaty są bardziej efektywne. Oferujemy również indywidualne konsultacje.
Na żywo i online
Szkolenia prowadzimy na żywo, ale możliwe są też spotkania online. Formę, zakres i szczegóły programu ustalamy indywidualnie z klientami. Szkolimy po polsku, angielsku i francusku.