Badania marketingowe - onData

Szkolenia

Uczymy jak wyciskać wartość z danych. Wprowadzimy Twoje umiejętności na wyższy poziom. Maksimum praktyki, praca na konkretnych case’ach, proste narzędzia i wsparcie we wdrażaniu nowych umiejętności - nauka to proces, w którym Ci towarzyszymy.

Data Conversion Universe to nasz autorski program szkoleń dotyczących kompetencji niezbędnych do funkcjonowania w świecie pełnym danych.

Badania marketingowe

Badania marketingowe stały się już codziennym, ważnym zadaniem firm, które chcą budować wartościowe i długotrwałe relacje ze swoimi klientami. Wyzwaniem jest prowadzenie przemyślanych i skutecznych badań, które dostarczają poprawne i rzetelne wyniki.

Zakres tematyczny:

Określanie celu

Dokąd ma nas to zaprowadzić? – do czego potrzebne nam jest to badanie i na jakie pytania ma odpowiedzieć.

Wybór metody

Czas i budżet – dwie kluczowe zmienne, od których zależy wybór metody.

Projektowanie badania i narzędzi

Budowanie narzędzia badawczego – formułowanie pytań, tworzenie scenariuszy, kafeterii, skal.

Realizacja badania

Jakich standardów przestrzegać i jakich błędów unikać oraz jak komunikować się z respondentami.

Wnioski i rekomendacje

Podstawy komunikowania wyników badań – jak interpretować dane i prezentować wnioski.

Komu najbardziej przydadzą się te umiejętności?

  • specjalistom ds. marketingu
  • specjalistom ds. sprzedaży
  • działom HR
  • specjalistom ds. obsługi klienta

Szkolenia OnData to nie jest kolejny certyfikat do kolekcji. Nasze szkolenia to praktyczne warsztaty z metodą wdrożenia nowych umiejętności.

Szkolimy z tego na czym znamy się najlepiej – badania, dane, komunikacja i prezentacja to nasze know-how poszerzane i ulepszane od ponad 23 lat.

Standardy naszych szkoleń i warsztatów

Zasada 3 x Z

Zrozum. Zastosuj. Zweryfikuj. Nauka na praktycznych przykładach, na bazie codziennych wyzwań zawodowych. Bieżące weryfikowanie efektów i ewaluacja umiejętności.

Małe grupy

Pracujemy w grupach 6-10 osób. Dzięki temu warsztaty są bardziej efektywne. Oferujemy również indywidualne konsultacje.

Na żywo i online

Szkolenia prowadzimy na żywo, ale możliwe są też spotkania online. Formę, zakres i szczegóły programu ustalamy indywidualnie z klientami. Szkolimy po polsku, angielsku i francusku.

Umów się na bezpłatną diagnozę potrzeb

Klienci o OnData

“Na początku do badań podchodziłem dość sceptycznie, ale już po kilku rozmowach, a następnie realizacjach zdałem sobie sprawę, że jest to NIEZBĘDNA dawka wiedzy, która pomoże Ci np. w podbijaniu nowych rynków. Firmę OnData cenię za profesjonalizm na każdym etapie współpracy!”

Maciej Zagórowski
Prezes Zarządu FEB

“Współpraca z OnData to gwarancja wysokiej jakości i efektów. Badania i analizy przeprowadzone przez tamtejszych specjalistów były dla nas ważnym źródłem wiedzy, która posłużyła nam do wyciągnięcia odpowiednich wniosków oraz realizacji objętych przez nas celów biznesowych. Rekomendujemy OnData. Na pewno skorzystamy ponownie.”

Łukasz Ożóg
Prezes Zarządu, GRH Polska

“Badania w wykonaniu OnData to świetna robota - nie tylko wyniki, ale też wnioski i rekomendacje. Cenne wskazówki do naszych działań marketingowych. A sama współpraca na wysokim poziomie, szybki kontakt, pozytywne nastawienie i wszystko na czas.”

Gabriel Gwiazdoń
Brand Manager PKL Solina

“Współpraca z OnData to dla mnie przyjemność. Profesjonalne podejście i elastyczność wobec klienta to atuty tej firmy. Zespół OnData pomógł nam w UX projektu aplikacji. Wnioski i rekomendacje, które otrzymaliśmy, były świetną inspiracją do dalszych działań.”

Bartosz Mateja
Prezes Zarządu ProGrafiX sp. z o.o.

Firma OnData przeprowadziła dla sieci sklepów Ele mele badanie "Tajemniczy klient". Wnioski i rekomendacje, które otrzymaliśmy były bardzo cenne i pozwoliły wdrożyć zmiany zwiększające skuteczność sprzedawców i poprawiające jakość obsługi klienta. OnData pomogła też określić wartości i osobowość naszej marki, dzięki czemu wizerunek budowany w oczach klientów jest bardziej spójny.

Alicja Rydel-Ożóg
Prezes Zarządu

“OnData zrealizowało dla nas badanie UX nowej strony internetowej. Bardzo byliśmy zadowoleni z efektu i współpracy. Eksperci OnData są godni polecenia.”

Karolina Sitarz
Prezes Zarządu

Poznaj nas bliżej

Anna Martens

Specjalista badań UX, CX, komunikacji i sprzedaży

dr Anna Martens

Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej Sorbony. Od 2008 roku wykładowca, szkoleniowiec, trener. W tym czasie przeprowadziła ponad 7 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuje na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Posiada certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT).

Anna Martens

Doradca analityczny

dr Elżbieta Inglot-Brzęk

Wie, jak gromadzić, łączyć i analizować dane pochodzące z różnych źródeł. Zajmuje się doradztwem analitycznym. Doktor nauk społecznych, socjolog, statystyk, wykładowca. Doświadczenie szkoleniowo-dydaktyczne zdobywa nieustannie od 2002 r. Szkoli ze statystyki, analizy, interpretacji i wizualizacji danych oraz metodologii badań. Prowadzi również zajęcia praktyczne i wykłady na studiach magisterskich i doktoranckich.

Skonsultuj z nami
swoje wyzwania biznesowe.

Wystarczy, że wypełnisz krótki formularz - zaproponujemy Ci najbliższy termin konsultacji i ustalimy jak możemy Cię wesprzeć w rozwoju Twojego biznesu.

home bubble image

Skontaktujemy się z Tobą w 48h