Czy wiesz jak zaplanować dobre badanie ankietowe? Na co zwrócić uwagę i jakich błędów unikać, żeby wnioski z badań faktycznie były przydatne? A może potrzebujesz przeszkolić zespół, żeby część badań marketingowych i analiz realizować „in house”?
Poznaj podstawowe zasady przygotowania kwestionariuszy ankietowych i planowania badań, które mają sens – na szkoleniu “Badania marketingowe”.
Badania marketingowe – trochę teorii i dużo praktyki
Trochę podstaw teoretycznych i dużo pracy na praktycznych przykładach badań marketingowych – dokładnie tym zajmujemy się na szkoleniu. Uczymy jak planować badania, jakich błędów nie popełniać, a co koniecznie wprowadzić, żeby osiągnąć cel i efekty, które przyniosą wartość. Skupiamy się na najczęściej stosowanej metodzie – kwestionariuszu ankiety, ale omawiamy różne techniki badawcze, pokazując wachlarz możliwości i korzyści z prowadzenia dobrze przygotowanych badań.
Do czego wykorzystasz to, czego się nauczysz?

do określania celów, które chcesz osiągnąć w badaniach

do planowania skutecznych badań
i unikania błędów

do projektowania kwestionariuszy ankietowych

do prowadzenia badań, które dają wartościowe efekty
Ramowy program szkolenia
- Po co?, czyli o tym jak określić jasny cel badania – wprowadzenie.
- Zróbmy badanie, czyli? – case study typowych podejść.
- Budżet i czas = możliwości – określamy metodę i grupę docelową.
- Stawianie granic – czego na pewno nie będę badać.
- Kłopotliwe praktyki prowadzenia badań – case study.
- Jak dobrze zadać pytania? Poprawna konstrukcja pytań – praca warsztatowa.
- Budowanie skal i kafeterii – ćwiczenia.
- Opracowanie dobrego narzędzia badawczego.
- Realizacja badań – jakie problemy możesz przewidzieć.
- Podsumowanie i sesja Q&A.
Jak pracujemy?

Program szkolenia
Diagnozujemy potrzeby firmy – szkolenie jest więc wartościowe i „na temat”.
Warsztaty
Stosujemy różne metody warsztatowe, praktyczne case’y dostosowane do branży.
Materiały
Wysyłamy zestawy materiałów ze szkolenia oraz case study do pracy samodzielnej.
Konsultacje
Oferujemy wsparcie – 1 godzinę konsultacji dla uczestników na dodatkowe pytania po szkoleniu.
Informacje i zapisy:

Masz pytania? Chętnie odpowiemy.
Sprawdź inne szkolenia: