Badania marketingowe

Czy wiesz jak zaplanować dobre badanie ankietowe? Na co zwrócić uwagę i jakich błędów unikać, żeby wnioski z badań faktycznie były przydatne? A może potrzebujesz przeszkolić zespół, żeby część badań marketingowych i analiz realizować „in house”?

Poznaj podstawowe zasady przygotowania kwestionariuszy ankietowych i planowania badań, które mają sens – na szkoleniu “Badania marketingowe”.

Zapytaj o ofertę:

annamartens@ondata.pl

504 162 330

Badania marketingowe – trochę teorii i dużo praktyki

Trochę podstaw teoretycznych i dużo pracy na praktycznych przykładach badań marketingowych – dokładnie tym zajmujemy się na szkoleniu. Uczymy jak planować badania, jakich błędów nie popełniać, a co koniecznie wprowadzić, żeby osiągnąć cel i efekty, które przyniosą wartość. Skupiamy się na najczęściej stosowanej metodzie – kwestionariuszu ankiety, ale omawiamy różne techniki badawcze, pokazując wachlarz możliwości i korzyści z prowadzenia dobrze przygotowanych badań.

Do czego wykorzystasz to, czego się nauczysz?

ondata-szkolenie-badania

do określania celów, które chcesz osiągnąć w badaniach

szkolenia-badania-marketingowe

do planowania skutecznych badań
i unikania błędów

szkolenia-badania-marketingowe

do projektowania kwestionariuszy ankietowych

szkolenia-badania-marketingowe

do prowadzenia badań, które dają wartościowe efekty

Ramowy program szkolenia

  1. Po co?, czyli o tym jak określić jasny cel badania – wprowadzenie.
  2. Zróbmy badanie, czyli? – case study typowych podejść.
  3. Budżet i czas = możliwości – określamy metodę i grupę docelową.
  4. Stawianie granic – czego na pewno nie będę badać.
  5. Kłopotliwe praktyki prowadzenia badań – case study.
  6. Jak dobrze zadać pytania? Poprawna konstrukcja pytań – praca warsztatowa.
  7. Budowanie skal i kafeterii – ćwiczenia.
  8. Opracowanie dobrego narzędzia badawczego.
  9. Realizacja badań – jakie problemy możesz przewidzieć.
  10. Podsumowanie i sesja Q&A.

Standardy naszych szkoleń

Szkolenia Ondata

Jak pracujemy?

szkolenia-badania-marketingowe

Program szkolenia

Diagnozujemy potrzeby firmy – szkolenie jest więc wartościowe i „na temat”.

Warsztaty

Stosujemy różne metody warsztatowe, praktyczne case’y dostosowane do branży.

Materiały

Wysyłamy zestawy materiałów ze szkolenia oraz case study do pracy samodzielnej.

Konsultacje

Oferujemy wsparcie – 1 godzinę konsultacji dla uczestników na dodatkowe pytania po szkoleniu.

Informacje i zapisy:

Anna Martens

dr Anna Martens

504 162 330

Mail: annamartens@ondata.pl

Masz pytania? Chętnie odpowiemy.

Sprawdź inne szkolenia:

Szkolenia Storytelling danych OnData