Badania satysfakcji i NPS - onData

Badania marketingowe

Badania, dzięki którym wiesz czego oczekują i potrzebują Twoi klienci - wartościowe wnioski i jasne wskazówki.

Badania satysfakcji i NPS

Badania satysfakcji i NPS cieszą się dużą popularnością. Dlaczego? Ponieważ służą do monitorowania poziomu zadowolenia aktualnych klientów – a to bardzo ważny wskaźnik. Dzięki niemu możesz zareagować, zanim odpływ klientów stanie się trendem, a nie incydentem. Możesz na bieżąco weryfikować poziom satysfakcji i dbać o jego utrzymanie lub poprawę.

Jak Twoi klienci oceniają współpracę z Twoją firmą? Czy są zadowoleni i gotowi polecać Twoją ofertę? Czy masz zbudowane dobre relacje z klientami?

Nie zgaduj – po prostu sprawdź. Dzięki tej wiedzy możesz rozwijać firmę, która dba o swoich klientów i ich zadowolenie.

Badania satysfakcji i NPS to metoda pozyskiwania cennych informacji ułatwiających szybkie działania w ramach bieżącej obsługi klienta. To bieżące monitorowanie poziomu zadowolenia klientów i dbania o to, żeby chcieli z Tobą zostać.

Do czego przydadzą Ci się wnioski z takich badań?

  • do planowania komunikacji marketingowej do Twoich klientów
  • do analizowania i poprawiania działań w obsłudze klienta
  • do monitorowania poziomu lojalności i zadowolenia aktualnych klientów
  • do utrzymywania pozytywnych relacji z Twoimi klientami

Jak wyglądają etapy współpracy z nami?

1. Diagnoza

Określenie celu badania, diagnoza potrzeb i dobór metody

2. Narzędzie

Zaprojektowanie badania, które przyniesie efekty

3. Badanie

Realizacja badania dopasowanego do specyfiki i możliwości firmy

4. Wyniki

Analiza i opracowanie wyników badania

5. Rekomendacje

Wnioski w postaci zrozumiałego i czytelnego raportu

6. Warsztat

Omówienie wyników i wniosków w ramach konsultacji

W jakich obszarach badań marketingowych planujesz działania?

Nasze podpowiedzi mogą ułatwić Ci wskazanie tematów, w których możemy Cię wesprzeć:

  • Badanie opinii i oczekiwań klientów
  • Badanie potrzeb i potencjału przed wprowadzeniem nowych produktów, usług
  • Badanie satysfakcji i NPS
  • Analiza behawioralna – czyli zrozumieć zachowania konsumentów
  • Badanie tajemniczego klienta w punktach sprzedaży
  • Badanie tajemniczego klienta biura obsługi klientów

Umów się na bezpłatną diagnozę potrzeb

Pokonuj wyzwania biznesowe w oparciu o wnioski z naszych badań

Ustalamy cel, stawiamy właściwe pytania, przeprowadzamy badanie, analizujemy wyniki i wyciskamy z nich esencję. Dostajesz od nas odpowiedzi, insighty, wnioski, wskazówki. Efekt? Łatwiej jest podejmować trafne decyzje biznesowe.

Klienci o OnData

“Na początku do badań podchodziłem dość sceptycznie, ale już po kilku rozmowach, a następnie realizacjach zdałem sobie sprawę, że jest to NIEZBĘDNA dawka wiedzy, która pomoże Ci np. w podbijaniu nowych rynków. Firmę OnData cenię za profesjonalizm na każdym etapie współpracy!”

Maciej Zagórowski
Prezes Zarządu FEB

“Współpraca z OnData to gwarancja wysokiej jakości i efektów. Badania i analizy przeprowadzone przez tamtejszych specjalistów były dla nas ważnym źródłem wiedzy, która posłużyła nam do wyciągnięcia odpowiednich wniosków oraz realizacji objętych przez nas celów biznesowych. Rekomendujemy OnData. Na pewno skorzystamy ponownie.”

Łukasz Ożóg
Prezes Zarządu, GRH Polska

“Badania w wykonaniu OnData to świetna robota - nie tylko wyniki, ale też wnioski i rekomendacje. Cenne wskazówki do naszych działań marketingowych. A sama współpraca na wysokim poziomie, szybki kontakt, pozytywne nastawienie i wszystko na czas.”

Gabriel Gwiazdoń
Brand Manager PKL Solina

“Współpraca z OnData to dla mnie przyjemność. Profesjonalne podejście i elastyczność wobec klienta to atuty tej firmy. Zespół OnData pomógł nam w UX projektu aplikacji. Wnioski i rekomendacje, które otrzymaliśmy, były świetną inspiracją do dalszych działań.”

Bartosz Mateja
Prezes Zarządu ProGrafiX sp. z o.o.

Firma OnData przeprowadziła dla sieci sklepów Ele mele badanie "Tajemniczy klient". Wnioski i rekomendacje, które otrzymaliśmy były bardzo cenne i pozwoliły wdrożyć zmiany zwiększające skuteczność sprzedawców i poprawiające jakość obsługi klienta. OnData pomogła też określić wartości i osobowość naszej marki, dzięki czemu wizerunek budowany w oczach klientów jest bardziej spójny.

Alicja Rydel-Ożóg
Prezes Zarządu

“OnData zrealizowało dla nas badanie UX nowej strony internetowej. Bardzo byliśmy zadowoleni z efektu i współpracy. Eksperci OnData są godni polecenia.”

Karolina Sitarz
Prezes Zarządu

Skonsultuj z nami
swoje wyzwania biznesowe.

Wystarczy, że wypełnisz krótki formularz - zaproponujemy Ci najbliższy termin konsultacji i ustalimy jak możemy Cię wesprzeć w rozwoju Twojego biznesu.

home bubble image

Skontaktujemy się z Tobą w 48h