Wiedza - onData

Jak zadawać pytania, żeby zdobyć informacje, których potrzebujesz?

Być może ten jeden krok dzieli Cię od sukcesu 🙂 Wyjątkowy Masterclass o badaniach dla nie-badaczy Jak często zadajesz pytania swoim klientom? Z pewnością przydają Ci się na etapie sprzedaży, diagnozy potrzeb czy planowania marketingu. Wystarczy kilka wskazówek, żeby informacje, które zdobywasz były jeszcze ciekawsze i bardziej wartościowe. 25 KWIETNIA 13:00-15:00 zapraszamy na wyjątkowy Masterclass – w ramach naszego Laboratorium Umiejętności Badawczych (LUB) stworzyłyśmy materiał, który sprawi, że zadawanie pytań…

Wywiady pogłębione – jak je robić dobrze?

Jak zadawać pytania, żeby zdobyć wartościowe informacje od klientów? Jak rozmawiać z klientami, kiedy szukasz ciekawych wniosków do marketingu? Zadawanie pytań to niby nic trudnego. Ale badanie w formie wywiadu to nie jest zwykła rozmowa. Warto znać podstawowe zasady przygotowania i prowadzenia takich rozmów.

Badania marketingowe w B2B – od czego zacząć?

Jak nie przepalić budżetów w badaniach marketingowych B2B? Czy B2B jest bardziej racjonalne w podejmowaniu decyzji? Od czego zacząć badania, żeby nie utonąć w morzu danych i możliwości? Poznaj 4 pierwsze kroki, które pozwolą Ci uniknąć wielu błędów.

Data Storytelling a klątwa wiedzy

Ile czasu ostatnio zajęło Ci przygotowanie slajdów z wynikami Twoich analiz? Zestawienia, tabele, wykresy 📉 . A potem okazało się, że musisz jeszcze coś poprawić, doprecyzować, uszczegółowić, uzupełnić. Twoi odbiorcy nie zrozumieli lub nie zainteresowali się tym, co mówisz.

Jak przygotować się do współpracy z firmą badawczą?

Wiesz, że potrzebujesz badań, ale nie masz czasu i/lub zasobów w firmie, żeby zrobić je samodzielnie. Nie chcesz przepalić budżetów na kiepskie lub niepotrzebne badania. Szukasz firmy, która przeprowadzi Cię przez labirynt badań. Co warto wiedzieć zanim zaczniesz współpracę z firmą badawczą?

Quo Vadis z Twoją prezentacją? 5 rad jak pokazać wartość Twojej pracy z analizą danych

Czy wartość Twojej pracy z analizą danych może być oczywista dla wszystkich? Może. Pytanie czy jest. Analizy danych mogą czasem przytłaczać złożonością i ilością informacji. Jeśli Twoi odbiorcy nie są specjalistami w dziedzinie analizy danych, istnieje ryzyko, że stracisz ich uwagę w gąszczu skomplikowanych informacji. Dlatego właśnie warto zadbać o klarowność prezentacji. Nawet najbardziej złożone dane mogą być zrozumiałe i przystępne dla każdego odbiorcy, niezależnie od poziomu jego…

Wywiady pogłębione – pytać i słuchać, żeby zrozumieć klienta

Wyciśnijmy z danych to, co najlepsze 🙂 Jak robić dobre wywiady pogłębione nie będąc badaczem? Jeśli na co dzień kontaktujesz się z klientami, zadajesz pytania i diagnozujesz potrzeby – to jesteś o krok od prowadzenia wartościowych badań marketingowych! Między rozmową z klientem a wywiadem pogłębionym są drobne, ale ważne różnice. Nauczymy Cię jak sprawić, żeby zwykłe rozmowy z klientami zamieniły się w kopalnię wartościowych insightów, dzięki którym zdobędziesz cenne informacje i zrozumiesz perspektywę Twoich klientów.…

Storytelling onData, czyli jak opowiadać i pokazywać dane – warsztat

Wyciśnijmy z danych to, co najlepsze 🙂 24, 26, 28 czerwca – trzydniowy warsztat online Zapraszamy na warsztat praktyczny, na którym dowiesz się jak ciekawie i zrozumiale komunikować dane. Nauczysz się prostych zasad, dzięki którym Twoje prezentacje danych, raporty i podsumowania będą trafiały w potrzeby odbiorców. Co zyskasz dzięki szkoleniu? #DealWithData Wyciskaj z danych wartość. Warsztat prowadzą: dr Anna Martens Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora…

Skonsultuj z nami
swoje wyzwania biznesowe.

Wystarczy, że wypełnisz krótki formularz - zaproponujemy Ci najbliższy termin konsultacji i ustalimy jak możemy Cię wesprzeć w rozwoju Twojego biznesu.

home bubble image

Skontaktujemy się z Tobą w 48h