Jak zadawać pytania, żeby zdobyć informacje, których potrzebujesz? - onData

Jak zadawać pytania, żeby zdobyć informacje, których potrzebujesz?

Być może ten jeden krok dzieli Cię od sukcesu 🙂


Wyjątkowy Masterclass o badaniach dla nie-badaczy

Jak często zadajesz pytania swoim klientom? Z pewnością przydają Ci się na etapie sprzedaży, diagnozy potrzeb czy planowania marketingu. Wystarczy kilka wskazówek, żeby informacje, które zdobywasz były jeszcze ciekawsze i bardziej wartościowe.

25 KWIETNIA 13:00-15:00 zapraszamy na wyjątkowy Masterclass – w ramach naszego Laboratorium Umiejętności Badawczych (LUB) stworzyłyśmy materiał, który sprawi, że zadawanie pytań w Twoim wykonaniu zyska nowy wymiar 🙂

Zadawanie pytań to sztuka przez duże „S”
Wiemy o tym, bo od ponad 20 lat zajmujemy się zawodowo zadawaniem pytań:) I chcemy się naszą wiedzą i doświadczeniem podzielić z Tobą. Bo to Sztuka, ale nie wiedza tajemna.

Co zaplanowałyśmy w programie Masterclass?

  • ✅ Jak daleko/blisko jest od zwykłej rozmowy do wywiadu pogłębionego
  • ✅ Kiedy pytanie „czy” i „dlaczego” nie wchodzi w grę
  • ✅ Czym różnią się zwykłe pytania od pytań w badaniach
  • ✅ 10 zasad zadawania pytań, dzięki którym zwiększysz swoją skuteczność w wywiadach pogłębionych i nie tylko
  • ✅ Jak moderować wywiad, żeby wycisnąć z niego maksimum wartości i nie spalić tematu
  • ✅ Kiedy wywiad jest świetnym narzędziem, a do czego absolutnie się nie nadaje
  • ✅ Co o wywiadach musisz wiedzieć, żeby robić je dobrze – nawet jak nie jesteś badaczem

Bonusy dla Uczestników, czyli jeszcze więcej wartości:)

🧭 E-BOOK – 10 ZASAD ZADAWANIA PYTAŃ, dzięki którym zwiększysz swoją skuteczność w wywiadach pogłębionych i nie tylko

🧭 VIDEO – Dostęp do nagrania Masterclass „Jak zadawać pytania klientom, żeby zdobyć informacje, których potrzebujesz”

🧭 KOD PROMOCYJNY – 20% rabatu na zakup warsztatu online “Wywiady pogłębione – pytać i słuchać, żeby zrozumieć klienta” 13-15-17 maja 2024


Zarezerwuj swoje miejsce na szkoleniu już dziś:)

Kto poprowadzi wyjątkowy Masterclass?

dr Anna Martens
Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej Sorbony. Od 2008 roku wykładowca, szkoleniowiec, trener. W tym czasie przeprowadziła ponad 7 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuje na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Posiada certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT).
dr Elżbieta Inglot-Brzęk
Wie, jak gromadzić, łączyć i analizować dane pochodzące z różnych źródeł. Zajmuje się doradztwem analitycznym. Doktor nauk społecznych, socjolog, statystyk, wykładowca. Doświadczenie szkoleniowo-dydaktyczne zdobywa nieustannie od 2002 r. Szkoli ze statystyki, analizy, interpretacji i wizualizacji danych oraz metodologii badań. Prowadzi również zajęcia praktyczne i wykłady na studiach magisterskich i doktoranckich.

Zadawanie pytań do perfekcji opanowują dzieci. Z czasem, z upływem lat, zadajemy ich mniej. Ale wciąż są obecne w naszej komunikacji i w naszej pracy. Ich rola jest często niedoceniana. A pytania są świetnym narzędziem badawczym. Służą do prowadzenia wnikliwych rozmów, które w badaniach nazywamy wywiadami pogłębionymi.

Teraz ta wiedza jest na wyciągnięcie ręki! Kup swój „bilet wstępu” na Masterclass w Laboratorium Umiejętności Badawczych:).

#DealWithData

Mogą Cię zainteresować

Wywiady pogłębione – jak je robić dobrze?

Jak zadawać pytania, żeby zdobyć wartościowe informacje od klientów? Jak rozmawiać z klientami, kiedy szukasz ciekawych wniosków do marketingu? Zadawanie pytań to niby nic trudnego. Ale badanie w formie wywiadu to nie jest zwykła rozmowa. Warto znać podstawowe zasady przygotowania i prowadzenia takich rozmów.

Data Storytelling a klątwa wiedzy

Ile czasu ostatnio zajęło Ci przygotowanie slajdów z wynikami Twoich analiz? Zestawienia, tabele, wykresy 📉 . A potem okazało się, że musisz jeszcze coś poprawić, doprecyzować, uszczegółowić, uzupełnić. Twoi odbiorcy nie zrozumieli lub nie zainteresowali się tym, co mówisz.

Skonsultuj z nami
swoje wyzwania biznesowe.

Wystarczy, że wypełnisz krótki formularz - zaproponujemy Ci najbliższy termin konsultacji i ustalimy jak możemy Cię wesprzeć w rozwoju Twojego biznesu.

home bubble image

Skontaktujemy się z Tobą w 48h