Szkolenia zamknięte - onData
Szkolenia

Szkolenia zamknięte

Szkolenia dedykowane dla firm i instytucji – z dopasowanym programem, odpowiadającym potrzebom uczestników szkolenia.


Wyobraź sobie, że Twój zespół pracuje nad realnym projektem… i jednocześnie zdobywa nowe kompetencje. Tak działają szkolenia zamknięte – nie są oderwane od rzeczywistości, tylko łączą naukę z żywym wyzwaniem w Twojej firmie.

Kiedy warto wybrać szkolenie zamknięte?

  • Kiedy zależy Ci na precyzyjnym dopasowaniu programu do potrzeb zespołu.
  • Kiedy uczestnicy pracują nad swoim projektem i od razu testują zdobyte umiejętności.
  • Kiedy chcesz realnych zmian, a nie kolejnego wykładu w power‑poincie.

Forma szkoleń

Szkolenia mogą być na żywo (w siedzibie Twojej firmy lub w wynajętej sali szkoleniowej) lub online (na wybranej platformie – np. Google Meet, Teams lub Zoom).

Tematy, z których możemy uszyć projekt dla Twojej firmy:

  • Świadomy Lider
  • Skuteczny Zespół
  • Strategia sprzedaży i obsługi klienta
  • Data Storytelling
  • Badania marketingowe

Proces szkolenia i wdrażania nowych umiejętności

Wiemy, że szkolenia to czas, który pracownicy „wyjmują” z firmy. Dlatego nasze szkolenia mają maksymalnie praktyczny charakter. Planujemy je tak, żeby w trakcie szkolenia realizowane były zadania związane z tematem, którego uczymy. Dzięki początkowej diagnozie potrzeb i opracowaniu dedykowanego programu, mamy pewność, że treści szkolenia idealnie wpisują się w Twoje oczekiwania co do tej inwestycji.

Wykorzystujemy certyfikowanych narzędzi persolog® do pracy nad stylami zachowań i komunikacją zespołową. Stosujemy metodę 3×Z (Zrozum – Zastosuj – Zweryfikuj).

Ale to nie wszystko! Atutem naszych szkoleń, cenionym przez naszych Klientów, jest sesja feedbackowa, na której sprawdzamy wdrożenie zdobytych umiejętności. Dzięki temu wszyscy mamy pewność, że szkolenie przyniosło realne efekty.

1. Diagnoza potrzeb

Celem diagnozy jest określenie poziomu wiedzy i potrzeb – dzięki temu tworzymy bardziej dopasowany program warsztatu.

2. Dedykowane warsztaty

Pracujemy na codziennych case’ach i wyzwaniach zawodowych uczestników szkolenia – od razu mogą zastosować wiedzę w praktyce

3. Wdrożenie nowej wiedzy

Uczestnicy dostają konkretne zadania, a efekty sprawdzamy na kolejnym warsztacie i na bieżąco dajemy feedback. To sprawia, że nasze szkolenia są efektywne.

4. Ewaluacja umiejętności

Dwa tygodnie po szkoleniu spotykamy się, żeby sprawdzić efekty i odpowiedzieć na dodatkowe pytania, dając dokładne wskazówki na przyszłość.

5. Konsultacje eksperckie

Pozostajemy w kontakcie z firmą – w razie potrzeby wspieramy ekspercką wiedzą w ramach konsultacji na życzenie.

Warianty współpracy

Sesje dedykowane dla zespołów

To cykl 3–5 warsztatów skoncentrowanych na konkretnych kompetencjach danego zespołu.
Pracujemy na realnych case’ach działu, aby uczestnicy od razu testowali nowe umiejętności w swojej codziennej pracy.
Cykl kończy się sesją podsumowującą z prezentacją rezultatów oraz dodatkowymi 1,5 godz. konsultacji po 3 tygodniach – żeby wspierać wdrożenie w praktyce.
✅ Cel: opanowanie nowych umiejętności i wdrożenie ich w zespole przy wsparciu trenera.

Sesje indywidualne (1:1)

To 3 do 10 sesji warsztatowych online lub na żywo dla specjalistów lub liderów, którzy chcą rozwinąć konkretne kompetencje w oparciu o swoje realne wyzwania i projekty.
Dwa tygodnie po zakończeniu cyklu uczestnik otrzymuje dodatkową 1,5-godzinną konsultację, która pomaga zastosować wiedzę w praktyce.
✅ Cel: dopasowanie i doskonalenie konkretnych umiejętności do indywidualnych potrzeb uczestnika.

Jeśli wiesz, że Twój zespół ma przed sobą wyzwanie związane z badaniami marketingowymi, analizą i wizualizacją danych lub opracowaniem prezentacji albo raportu – zainwestuj w szkolenie, które jednocześnie jest realizacją tego projektu.

Zyskujecie nowe umiejętności i zrealizowany projekt. To inwestycja, która się opłaca.

Chcesz konkretnie dopasować program do wyzwań Twojego zespołu? Umów konsultację.

Zapytaj o indywidualną wycenę

Klienci o OnData

“Na początku do badań podchodziłem dość sceptycznie, ale już po kilku rozmowach, a następnie realizacjach zdałem sobie sprawę, że jest to NIEZBĘDNA dawka wiedzy, która pomoże Ci np. w podbijaniu nowych rynków. Firmę OnData cenię za profesjonalizm na każdym etapie współpracy!”

Maciej Zagórowski
Prezes Zarządu FEB

Współpraca z OnData nt. Data Storytelling była dla nas ważną inspiracją i dużą dawką wiedzy i praktycznych umiejętności. Prezentujemy mnóstwo wyników badań w raportach i na slajdach, a ich odbiór zależy od tego co i jak opowiemy. <br>To, czego nauczyliśmy się we współpracy z OnData było ciekawe, nowe, pomocne i do dziś procentuje w naszej pracy.

Katarzyna Krok
Kierownik Sekcji Analiz i Ewaluacji, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju

Tydzień po szkoleniu na spotkaniu sprzedażowym zwiększyłem wartość kontraktu o 70 tysięcy, tylko dlatego, że dokładnie wiedziałem co powiedzieć, żeby pokazać klientowi wartość dla niego. Ta wiedza realnie zwiększa moją skuteczność w biznesie.

Bartłomiej Byjoś
COO w ENEBariery Sp. z o.o.

Każdy powinien to umieć. Skuteczna sprzedaż, skuteczna komunikacja, skuteczne działanie. Jedno z niewielu szkoleń, które daje efekt tu i teraz. Masz gotowe wskazówki jak się rozwijać i skalować. Proste i działa od razu.

Mateusz Kustra
Specjalista ds. sprzedaży i Wspólnik, Centrum Inwestycji Deweloperskich

“Współpraca z OnData to gwarancja wysokiej jakości i efektów. Badania i analizy przeprowadzone przez tamtejszych specjalistów były dla nas ważnym źródłem wiedzy, która posłużyła nam do wyciągnięcia odpowiednich wniosków oraz realizacji objętych przez nas celów biznesowych. Rekomendujemy OnData. Na pewno skorzystamy ponownie.”

Łukasz Ożóg
Prezes Zarządu, GRH Polska

“Badania w wykonaniu OnData to świetna robota - nie tylko wyniki, ale też wnioski i rekomendacje. Cenne wskazówki do naszych działań marketingowych. A sama współpraca na wysokim poziomie, szybki kontakt, pozytywne nastawienie i wszystko na czas.”

Gabriel Gwiazdoń
Brand Manager PKL Solina

“Współpraca z OnData to dla mnie przyjemność. Profesjonalne podejście i elastyczność wobec klienta to atuty tej firmy. Zespół OnData pomógł nam w UX projektu aplikacji. Wnioski i rekomendacje, które otrzymaliśmy, były świetną inspiracją do dalszych działań.”

Bartosz Mateja
Prezes Zarządu ProGrafiX sp. z o.o.

Firma OnData przeprowadziła dla sieci sklepów Ele mele badanie "Tajemniczy klient". Wnioski i rekomendacje, które otrzymaliśmy były bardzo cenne i pozwoliły wdrożyć zmiany zwiększające skuteczność sprzedawców i poprawiające jakość obsługi klienta. OnData pomogła też określić wartości i osobowość naszej marki, dzięki czemu wizerunek budowany w oczach klientów jest bardziej spójny.

Alicja Rydel-Ożóg
Prezes Zarządu

“OnData zrealizowało dla nas badanie UX nowej strony internetowej. Bardzo byliśmy zadowoleni z efektu i współpracy. Eksperci OnData są godni polecenia.”

Karolina Sitarz
Prezes Zarządu

Jak chcesz rozwinąć
potencjał Twojego biznesu?

Wystarczy, że wypełnisz krótki formularz - zaproponujemy Ci najbliższy termin konsultacji i ustalimy jak możemy Cię wesprzeć w rozwoju Twojego biznesu.

Wypełnij i wyślij formularz