Jak tworzyć ankiety elektroniczne, które dają insight’y? Badania marketingowe – warsztat - onData

Jak tworzyć ankiety elektroniczne, które dają insight’y? Badania marketingowe – warsztat

Wyciśnijmy z danych to, co najlepsze 🙂


25, 26, 27 marca – trzydniowy warsztat online

Zapraszamy na warsztat praktyczny z tworzenia ankiet, na którym dowiesz się jak planować wartościowe badania. Nauczysz się prostych zasad, dzięki którym Twoje ankiety elektroniczne będą dobrze zaprojektowane i efektywne.

Co zyskasz dzięki szkoleniu?

  • przeprowadzimy Cię krok po kroku przez planowanie, przygotowanie i realizację ankiety elektronicznej oraz wyciąganie wniosków z jej wyników
  • pokażemy Ci jak zaplanować strukturę kwestionariusza ankiety
  • nauczymy Cię jak formułować pytania i na jakie błędy uważać
  • przećwiczymy różne warianty i typy pytań w kwestionariuszach ankiet
  • przekażemy Ci podstawowe zasady interpretowania wyników
  • damy Ci zestaw zasad komunikowania insight’ów z tych badań
  • 9 godzin merytoryki, ćwiczeń i case studies
  • workbook do samodzielnej pracy
  • materiały dodatkowe – wskazówki na teraz i na przyszłość
  • 🎁BONUS: bezpłatne 45 minut indywidualnej konsultacji

#DealWithData

Wyciskaj z danych wartość.

Dla kogo szczególnie jest ten warsztat?

➔    specjaliści ds. marketingu szukający insight’ów konsumenckich
➔    specjaliści ds. sprzedaży badający opinie klientów
➔    agencje marketingowe pozyskujące dane o konsumentach dla swoich klientów
➔    specjaliści ds. obsługi klienta badający satysfakcję klientów

Warsztat prowadzą:

dr Anna Martens

Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej Sorbony. Od 2008 roku wykładowca, szkoleniowiec, trener. W tym czasie przeprowadziła ponad 7 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuje na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Posiada certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT).

dr Elżbieta Inglot-Brzęk

Wie, jak gromadzić, łączyć i analizować dane pochodzące z różnych źródeł. Zajmuje się doradztwem analitycznym. Doktor nauk społecznych, socjolog, statystyk, wykładowca. Doświadczenie szkoleniowo-dydaktyczne zdobywa nieustannie od 2002 r. Szkoli ze statystyki, analizy, interpretacji i wizualizacji danych oraz metodologii badań. Prowadzi również zajęcia praktyczne i wykłady na studiach magisterskich i doktoranckich.

Mogą Cię zainteresować

Style percepcji a Data Storytelling

Jak sposób komunikacji i percepcji wpływa na to, co i jak należy prezentować? Wyobraź sobie taką scenę.Przygotowujesz prezentację wyników – świetna analiza, konkretne wnioski, piękne wykresy. Siedzisz przed zespołem lub zarządem i… po trzech minutach widzisz, że każdy reaguje inaczej.

Jak chcesz rozwinąć
potencjał Twojego biznesu?

Wystarczy, że wypełnisz krótki formularz - zaproponujemy Ci najbliższy termin konsultacji i ustalimy jak możemy Cię wesprzeć w rozwoju Twojego biznesu.

Wypełnij i wyślij formularz