Wyciśnijmy z danych WARTOŚĆ 🙂
17 i 24 listopada – dwudniowy warsztat online
Zapraszamy na warsztat praktyczny z tworzenia ankiet. Co w programie?
7 modułów tematycznych
- Typy badań marketingowych – must have teorii
- Cel, pytania badawcze i grupy docelowe – co musisz wiedzieć przed badaniem
- Błędy w badaniach ankietowych – jak ich unikać
- Budowanie kwestionariusza ankiety z fokusem na cel – idziemy po wartościowe insight’y
- Wprowadzanie kwestionariusza do narzędzia – praktyka z wykorzystaniem platformy Omnisurv
- Podstawy analizy i interpretacji wyników – wyciskanie wartości
- Komunikowanie i prezentowanie wyników badań – 10 tipów na sukces
760 zł netto/osoba
- 8 godzin praktycznego warsztatu
- ćwiczenia i feedback na żywo
- materiały dodatkowe
- Q&A z praktykami
#DealWithData
Wyciskaj z danych wartość.
Dla kogo szczególnie jest ten warsztat?
➔ specjalistów ds. marketingu
➔ specjalistów ds. sprzedaży
➔ managerów zlecających badania
➔ agencji marketingowych
Warsztat prowadzą:
dr Anna Martens
Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej Sorbony. Od 2008 roku wykładowca, szkoleniowiec, trener. W tym czasie przeprowadziła ponad 7 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuje na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Posiada certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT).
dr Elżbieta Inglot-Brzęk
Wie, jak gromadzić, łączyć i analizować dane pochodzące z różnych źródeł. Zajmuje się doradztwem analitycznym. Doktor nauk społecznych, socjolog, statystyk, wykładowca. Doświadczenie szkoleniowo-dydaktyczne zdobywa nieustannie od 2002 r. Szkoli ze statystyki, analizy, interpretacji i wizualizacji danych oraz metodologii badań. Prowadzi również zajęcia praktyczne i wykłady na studiach magisterskich i doktoranckich.