Jak tworzyć ankiety elektroniczne, które dają insight’y? Badania marketingowe – warsztat - onData

Jak tworzyć ankiety elektroniczne, które dają insight’y? Badania marketingowe – warsztat

Wyciśnijmy z danych to, co najlepsze 🙂


25, 26, 27 marca – trzydniowy warsztat online

Zapraszamy na warsztat praktyczny z tworzenia ankiet, na którym dowiesz się jak planować wartościowe badania. Nauczysz się prostych zasad, dzięki którym Twoje ankiety elektroniczne będą dobrze zaprojektowane i efektywne.

Co zyskasz dzięki szkoleniu?

  • przeprowadzimy Cię krok po kroku przez planowanie, przygotowanie i realizację ankiety elektronicznej oraz wyciąganie wniosków z jej wyników
  • pokażemy Ci jak zaplanować strukturę kwestionariusza ankiety
  • nauczymy Cię jak formułować pytania i na jakie błędy uważać
  • przećwiczymy różne warianty i typy pytań w kwestionariuszach ankiet
  • przekażemy Ci podstawowe zasady interpretowania wyników
  • damy Ci zestaw zasad komunikowania insight’ów z tych badań
  • 9 godzin merytoryki, ćwiczeń i case studies
  • workbook do samodzielnej pracy
  • materiały dodatkowe – wskazówki na teraz i na przyszłość
  • 🎁BONUS: bezpłatne 45 minut indywidualnej konsultacji

#DealWithData

Wyciskaj z danych wartość.

Dla kogo szczególnie jest ten warsztat?

➔    specjaliści ds. marketingu szukający insight’ów konsumenckich
➔    specjaliści ds. sprzedaży badający opinie klientów
➔    agencje marketingowe pozyskujące dane o konsumentach dla swoich klientów
➔    specjaliści ds. obsługi klienta badający satysfakcję klientów

Warsztat prowadzą:

dr Anna Martens

Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej Sorbony. Od 2008 roku wykładowca, szkoleniowiec, trener. W tym czasie przeprowadziła ponad 7 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuje na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Posiada certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT).

dr Elżbieta Inglot-Brzęk

Wie, jak gromadzić, łączyć i analizować dane pochodzące z różnych źródeł. Zajmuje się doradztwem analitycznym. Doktor nauk społecznych, socjolog, statystyk, wykładowca. Doświadczenie szkoleniowo-dydaktyczne zdobywa nieustannie od 2002 r. Szkoli ze statystyki, analizy, interpretacji i wizualizacji danych oraz metodologii badań. Prowadzi również zajęcia praktyczne i wykłady na studiach magisterskich i doktoranckich.

Mogą Cię zainteresować

Jak zadawać pytania, żeby zdobyć informacje, których potrzebujesz?

Być może ten jeden krok dzieli Cię od sukcesu 🙂 Wyjątkowy Masterclass o badaniach dla nie-badaczy Jak często zadajesz pytania swoim klientom? Z pewnością przydają Ci się na etapie sprzedaży, diagnozy potrzeb czy planowania marketingu. Wystarczy kilka wskazówek, żeby informacje, które zdobywasz były jeszcze ciekawsze i bardziej wartościowe. 25 KWIETNIA 13:00-15:00 zapraszamy na wyjątkowy Masterclass – w ramach naszego Laboratorium Umiejętności Badawczych (LUB) stworzyłyśmy materiał, który sprawi, że zadawanie pytań…

Wywiady pogłębione – jak je robić dobrze?

Jak zadawać pytania, żeby zdobyć wartościowe informacje od klientów? Jak rozmawiać z klientami, kiedy szukasz ciekawych wniosków do marketingu? Zadawanie pytań to niby nic trudnego. Ale badanie w formie wywiadu to nie jest zwykła rozmowa. Warto znać podstawowe zasady przygotowania i prowadzenia takich rozmów.

Skonsultuj z nami
swoje wyzwania biznesowe.

Wystarczy, że wypełnisz krótki formularz - zaproponujemy Ci najbliższy termin konsultacji i ustalimy jak możemy Cię wesprzeć w rozwoju Twojego biznesu.

home bubble image

Skontaktujemy się z Tobą w 48h