Jak tworzyć ankiety elektroniczne, które dają insight’y? Badania marketingowe – warsztat - onData

Jak tworzyć ankiety elektroniczne, które dają insight’y? Badania marketingowe – warsztat

Wyciśnijmy z danych to, co najlepsze 🙂


25, 26, 27 marca – trzydniowy warsztat online

Zapraszamy na warsztat praktyczny z tworzenia ankiet, na którym dowiesz się jak planować wartościowe badania. Nauczysz się prostych zasad, dzięki którym Twoje ankiety elektroniczne będą dobrze zaprojektowane i efektywne.

Co zyskasz dzięki szkoleniu?

  • przeprowadzimy Cię krok po kroku przez planowanie, przygotowanie i realizację ankiety elektronicznej oraz wyciąganie wniosków z jej wyników
  • pokażemy Ci jak zaplanować strukturę kwestionariusza ankiety
  • nauczymy Cię jak formułować pytania i na jakie błędy uważać
  • przećwiczymy różne warianty i typy pytań w kwestionariuszach ankiet
  • przekażemy Ci podstawowe zasady interpretowania wyników
  • damy Ci zestaw zasad komunikowania insight’ów z tych badań
  • 9 godzin merytoryki, ćwiczeń i case studies
  • workbook do samodzielnej pracy
  • materiały dodatkowe – wskazówki na teraz i na przyszłość
  • 🎁BONUS: bezpłatne 45 minut indywidualnej konsultacji

#DealWithData

Wyciskaj z danych wartość.

Dla kogo szczególnie jest ten warsztat?

➔    specjaliści ds. marketingu szukający insight’ów konsumenckich
➔    specjaliści ds. sprzedaży badający opinie klientów
➔    agencje marketingowe pozyskujące dane o konsumentach dla swoich klientów
➔    specjaliści ds. obsługi klienta badający satysfakcję klientów

Warsztat prowadzą:

dr Anna Martens

Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej Sorbony. Od 2008 roku wykładowca, szkoleniowiec, trener. W tym czasie przeprowadziła ponad 7 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuje na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Posiada certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT).

dr Elżbieta Inglot-Brzęk

Wie, jak gromadzić, łączyć i analizować dane pochodzące z różnych źródeł. Zajmuje się doradztwem analitycznym. Doktor nauk społecznych, socjolog, statystyk, wykładowca. Doświadczenie szkoleniowo-dydaktyczne zdobywa nieustannie od 2002 r. Szkoli ze statystyki, analizy, interpretacji i wizualizacji danych oraz metodologii badań. Prowadzi również zajęcia praktyczne i wykłady na studiach magisterskich i doktoranckich.

Mogą Cię zainteresować

Wizualizacja danych na wykresach – warsztat online

Wyciśnijmy z danych to, co najlepsze 🙂 16 lipca, 13:30 – 16:00 Chcesz ciekawie, prosto i zrozumiale pokazywać dane? Zależy Ci, żeby to było estetyczne i wartościowe? Możesz nauczyć się podstaw wizualizacji danych na wykresach. Co zyskasz dzięki warsztatowi? #DealWithData Wyciskaj z danych wartość. Warsztat prowadzą: dr Anna Martens Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej Sorbony. Od 2008 roku wykładowca, szkoleniowiec, trener. W tym…

Badania marketingowe w B2B – od czego zacząć?

Jak nie przepalić budżetów w badaniach marketingowych B2B? Czy B2B jest bardziej racjonalne w podejmowaniu decyzji? Od czego zacząć badania, żeby nie utonąć w morzu danych i możliwości? Poznaj 4 pierwsze kroki, które pozwolą Ci uniknąć wielu błędów.

Skonsultuj z nami
swoje wyzwania biznesowe.

Wystarczy, że wypełnisz krótki formularz - zaproponujemy Ci najbliższy termin konsultacji i ustalimy jak możemy Cię wesprzeć w rozwoju Twojego biznesu.

home bubble image

Skontaktujemy się z Tobą w 48h