Storytelling onData, czyli jak opowiadać i pokazywać dane – warsztat - onData

Storytelling onData, czyli jak opowiadać i pokazywać dane – warsztat

Wyciśnijmy z danych to, co najlepsze 🙂


24, 26, 28 czerwca – trzydniowy warsztat online

Zapraszamy na warsztat praktyczny, na którym dowiesz się jak ciekawie i zrozumiale komunikować dane. Nauczysz się prostych zasad, dzięki którym Twoje prezentacje danych, raporty i podsumowania będą trafiały w potrzeby odbiorców.

Co zyskasz dzięki szkoleniu?

  • przeprowadzimy Cię krok po kroku przez planowanie, przygotowanie i opracowanie prezentacji danych
  • pokażemy Ci jak zaplanować strukturę komunikacji danych
  • nauczymy Cię jak adresować potrzeby i pytania Twojego odbiorcy, zanim padną w czasie prezentacji
  • przećwiczymy różne metody efektywnej wizualizacji danych, do których nie potrzebujesz specjalnych umiejętności ani narzędzi
  • przekażemy Ci podstawowe zasady projektowania strony/slajdu/prezentacji
  • damy Ci zestaw metod ciekawego opowiadania o liczbach
  • 9 godzin merytoryki, ćwiczeń i case studies
  • workbook do samodzielnej pracy
  • 2 godziny sesji feedbackowej
  • materiały dodatkowe – wskazówki na teraz i na przyszłość
  • nagranie wideo z webinaru OnData
  • 🎁BONUS: bezpłatne 45 minut indywidualnej konsultacji

#DealWithData

Wyciskaj z danych wartość.

Dla kogo szczególnie jest ten warsztat?

➔    managerowie prezentujący dane, zestawienia i raporty
➔    zespoły przygotowujące raporty z działań
➔    specjaliści ds. sprzedaży prezentujący wyniki swoim przełożonym
➔    marketingowcy pokazujący dane swoim klientom i szefom
➔    badacze komunikujący wyniki swoich badań i analiz
➔    startupy przygotowujące się na spotkanie z inwestorem

Warsztat prowadzą:

dr Anna Martens

Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej Sorbony. Od 2008 roku wykładowca, szkoleniowiec, trener. W tym czasie przeprowadziła ponad 7 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuje na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Posiada certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT).

dr Elżbieta Inglot-Brzęk

Wie, jak gromadzić, łączyć i analizować dane pochodzące z różnych źródeł. Zajmuje się doradztwem analitycznym. Doktor nauk społecznych, socjolog, statystyk, wykładowca. Doświadczenie szkoleniowo-dydaktyczne zdobywa nieustannie od 2002 r. Szkoli ze statystyki, analizy, interpretacji i wizualizacji danych oraz metodologii badań. Prowadzi również zajęcia praktyczne i wykłady na studiach magisterskich i doktoranckich.

Mogą Cię zainteresować

Style percepcji a Data Storytelling

Jak sposób komunikacji i percepcji wpływa na to, co i jak należy prezentować? Wyobraź sobie taką scenę.Przygotowujesz prezentację wyników – świetna analiza, konkretne wnioski, piękne wykresy. Siedzisz przed zespołem lub zarządem i… po trzech minutach widzisz, że każdy reaguje inaczej.

Jak chcesz rozwinąć
potencjał Twojego biznesu?

Wystarczy, że wypełnisz krótki formularz - zaproponujemy Ci najbliższy termin konsultacji i ustalimy jak możemy Cię wesprzeć w rozwoju Twojego biznesu.

Wypełnij i wyślij formularz