4 Supermoce Storytellera Danych. Czy skomplikowane liczby mogą być lekkostrawne? - onData

4 Supermoce Storytellera Danych. Czy skomplikowane liczby mogą być lekkostrawne?

Czy skomplikowane liczby można opowiadać prosto i ciekawie? Oczywiście.


Skomplikowane dane i złożone liczby – potrafią zniechęcić do zagłębienia się w sens przekazu. Jeśli Twój odbiorca na co dzień nie analizuje danych i nie robi obliczeń – możesz stracić jego uwagę na pierwszym zakręcie skomplikowanych danych Twojej prezentacji.

Co zrobić, żeby złożone liczby były łatwe do strawienia?
Jak opowiedzieć skomplikowane dane, żeby zadziałać na wyobraźnię odbiorców?

4 Supermoce Storytellera Danych to opowieść o tym, jak ciekawie opowiadać nawet skomplikowane liczby – zapraszamy.

22 lutego 2024 r., godz. 18:00

Czwarty webinar z cyklu #ZostańTłumaczemDanych

Poprowadzi CEO OnData:

dr Anna Martens

Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej Sorbony. Od 2008 roku wykładowca, szkoleniowiec, trener. W tym czasie przeprowadziła ponad 7 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuje na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Posiada certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT).

Mogą Cię zainteresować

Jak zadawać pytania, żeby zdobyć informacje, których potrzebujesz?

Być może ten jeden krok dzieli Cię od sukcesu 🙂 Wyjątkowy Masterclass o badaniach dla nie-badaczy Jak często zadajesz pytania swoim klientom? Z pewnością przydają Ci się na etapie sprzedaży, diagnozy potrzeb czy planowania marketingu. Wystarczy kilka wskazówek, żeby informacje, które zdobywasz były jeszcze ciekawsze i bardziej wartościowe. 25 KWIETNIA 13:00-15:00 zapraszamy na wyjątkowy Masterclass – w ramach naszego Laboratorium Umiejętności Badawczych (LUB) stworzyłyśmy materiał, który sprawi, że zadawanie pytań…

Wywiady pogłębione – jak je robić dobrze?

Jak zadawać pytania, żeby zdobyć wartościowe informacje od klientów? Jak rozmawiać z klientami, kiedy szukasz ciekawych wniosków do marketingu? Zadawanie pytań to niby nic trudnego. Ale badanie w formie wywiadu to nie jest zwykła rozmowa. Warto znać podstawowe zasady przygotowania i prowadzenia takich rozmów.

Skonsultuj z nami
swoje wyzwania biznesowe.

Wystarczy, że wypełnisz krótki formularz - zaproponujemy Ci najbliższy termin konsultacji i ustalimy jak możemy Cię wesprzeć w rozwoju Twojego biznesu.

home bubble image

Skontaktujemy się z Tobą w 48h