4 Supermoce Storytellera Danych. Czy skomplikowane liczby mogą być lekkostrawne? - onData

4 Supermoce Storytellera Danych. Czy skomplikowane liczby mogą być lekkostrawne?

Czy skomplikowane liczby można opowiadać prosto i ciekawie? Oczywiście.


Skomplikowane dane i złożone liczby – potrafią zniechęcić do zagłębienia się w sens przekazu. Jeśli Twój odbiorca na co dzień nie analizuje danych i nie robi obliczeń – możesz stracić jego uwagę na pierwszym zakręcie skomplikowanych danych Twojej prezentacji.

Co zrobić, żeby złożone liczby były łatwe do strawienia?
Jak opowiedzieć skomplikowane dane, żeby zadziałać na wyobraźnię odbiorców?

4 Supermoce Storytellera Danych to opowieść o tym, jak ciekawie opowiadać nawet skomplikowane liczby – zapraszamy.

22 lutego 2024 r., godz. 18:00

Czwarty webinar z cyklu #ZostańTłumaczemDanych

Poprowadzi CEO OnData:

dr Anna Martens

Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej Sorbony. Od 2008 roku wykładowca, szkoleniowiec, trener. W tym czasie przeprowadziła ponad 7 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuje na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Posiada certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT).

Mogą Cię zainteresować

Quo Vadis z Twoją prezentacją? 5 rad jak pokazać wartość Twojej pracy z analizą danych

Czy wartość Twojej pracy z analizą danych może być oczywista dla wszystkich? Może. Pytanie czy jest. Analizy danych mogą czasem przytłaczać złożonością i ilością informacji. Jeśli Twoi odbiorcy nie są specjalistami w dziedzinie analizy danych, istnieje ryzyko, że stracisz ich uwagę w gąszczu skomplikowanych informacji. Dlatego właśnie warto zadbać o klarowność prezentacji. Nawet najbardziej złożone dane mogą być zrozumiałe i przystępne dla każdego odbiorcy, niezależnie od poziomu jego…

Wywiady pogłębione, czyli jak słuchać klientów? Badania marketingowe – warsztat

Wyciśnijmy z danych to, co najlepsze 🙂 7, 14, 22 marca – trzydniowy warsztat online Zapraszamy na warsztat praktyczny, na którym dowiesz się jak realizować wartościowe wywiady pogłębione. Nauczysz się prostych zasad, dzięki którym zdobyte informacje będą cennymi insightami do Twoich działań. Co zyskasz dzięki szkoleniu? #DealWithData Wyciskaj z danych wartość. Warsztat prowadzą: dr Anna Martens Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej Sorbony.…

Skonsultuj z nami
swoje wyzwania biznesowe.

Wystarczy, że wypełnisz krótki formularz - zaproponujemy Ci najbliższy termin konsultacji i ustalimy jak możemy Cię wesprzeć w rozwoju Twojego biznesu.

home bubble image

Skontaktujemy się z Tobą w 48h