Słuchaj, żeby wysłuchali Ciebie. 3 kroki do zdobycia uwagi odbiorcy - onData

Słuchaj, żeby wysłuchali Ciebie. 3 kroki do zdobycia uwagi odbiorcy

Prezentujesz dane klientom, przełożonym, zarządom? Masz czasem wrażenie, że tracisz ich uwagę?


Może zdarza Ci się usłyszeć – „nie o to nam chodziło”? Albo – „darujmy sobie ten wstęp i przejdźmy do konkretów”? To nie koniec wyzwań. Przecież konkurujesz o uwagę odbiorcy z wieloma innymi bodźcami – na telefonach wciąż nowe powiadomienia, w skrzynce mailowej przybywa pilnych wiadomości, lista zadań na ten dzień się wydłuża. Twoi odbiorcy mają głowy pełne myśli i jeśli nawet dadzą radę skoncentrować się na tym co mówisz, to najczęściej niestety nie trwa długo. A Ty masz zaprezentować dane. Słuchanie o danych wymaga uwagi i skupienia.

Czy to się w ogóle może udać? Mamy na to sprawdzone sposoby.

Jeśli chcesz się dowiedzieć jak sprawić, żeby inni chcieli wysłuchać wniosków z Twoich analiz – zapraszamy.

14 grudnia 2023 r., godz. 18:00

Drugi webinar z cyklu #ZostańTłumaczemDanych

Poprowadzi CEO OnData:

dr Anna Martens

Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej Sorbony. Od 2008 roku wykładowca, szkoleniowiec, trener. W tym czasie przeprowadziła ponad 7 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuje na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Posiada certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT).

Mogą Cię zainteresować

Jak zadawać pytania, żeby zdobyć informacje, których potrzebujesz?

Być może ten jeden krok dzieli Cię od sukcesu 🙂 Wyjątkowy Masterclass o badaniach dla nie-badaczy Jak często zadajesz pytania swoim klientom? Z pewnością przydają Ci się na etapie sprzedaży, diagnozy potrzeb czy planowania marketingu. Wystarczy kilka wskazówek, żeby informacje, które zdobywasz były jeszcze ciekawsze i bardziej wartościowe. 25 KWIETNIA 13:00-15:00 zapraszamy na wyjątkowy Masterclass – w ramach naszego Laboratorium Umiejętności Badawczych (LUB) stworzyłyśmy materiał, który sprawi, że zadawanie pytań…

Wywiady pogłębione – jak je robić dobrze?

Jak zadawać pytania, żeby zdobyć wartościowe informacje od klientów? Jak rozmawiać z klientami, kiedy szukasz ciekawych wniosków do marketingu? Zadawanie pytań to niby nic trudnego. Ale badanie w formie wywiadu to nie jest zwykła rozmowa. Warto znać podstawowe zasady przygotowania i prowadzenia takich rozmów.

Skonsultuj z nami
swoje wyzwania biznesowe.

Wystarczy, że wypełnisz krótki formularz - zaproponujemy Ci najbliższy termin konsultacji i ustalimy jak możemy Cię wesprzeć w rozwoju Twojego biznesu.

home bubble image

Skontaktujemy się z Tobą w 48h