Co trzeba wiedzieć, żeby sprzedawać? – Czego potrzebują klienci i na czym najbardziej im zależy. A jak się tego dowiedzieć? – Słuchając tego, co mówią. Można ich o to zapytać, ale można też poszukać opinii, którymi sami się dzielą. Nie bez powodu monitorowanie wypowiedzi konsumentów w Internecie nazywa się “social listening”. To słuchanie tego co i w jaki sposób mówią klienci – bo w ich wypowiedziach można wyczytać bezcenne insighty.
Rodzaje szkoleń i formy współpracy
Wybierz rodzaj szkolenia, który Cię interesuje
Szkolenia zamknięte
Szkolenia dedykowane dla firm, zespołów, instytucji - z programem dopasowanym do potrzeb uczestników.
Szkolenia otwarte
Szkolenia z różnych tematów związanych z wyciskaniem wartości z danych.
Mentoring VIP
Indywidualne konsultacje eksperckie skupione na Twoim wyzwaniu i z pracą nad Twoim tematem.
Webinary
Bezpłatne szkolenia online, gdzie dzielimy się wiedzą, doświadczeniem i ciekawymi case study.
Klienci o OnData
Poznaj nas bliżej
Specjalista badań UX, CX, komunikacji i sprzedaży
dr Anna Martens
Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej Sorbony. Od 2008 roku wykładowca, szkoleniowiec, trener. W tym czasie przeprowadziła ponad 7 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuje na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Posiada certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT).
Doradca analityczny
dr Elżbieta Inglot-Brzęk
Wie, jak gromadzić, łączyć i analizować dane pochodzące z różnych źródeł. Zajmuje się doradztwem analitycznym. Doktor nauk społecznych, socjolog, statystyk, wykładowca. Doświadczenie szkoleniowo-dydaktyczne zdobywa nieustannie od 2002 r. Szkoli ze statystyki, analizy, interpretacji i wizualizacji danych oraz metodologii badań. Prowadzi również zajęcia praktyczne i wykłady na studiach magisterskich i doktoranckich.