Co trzeba wiedzieć, żeby sprzedawać? – Czego potrzebują klienci i na czym najbardziej im zależy. A jak się tego dowiedzieć? – Słuchając tego, co mówią. Można ich o to zapytać, ale można też poszukać opinii, którymi sami się dzielą. Nie bez powodu monitorowanie wypowiedzi konsumentów w Internecie nazywa się “social listening”. To słuchanie tego co… …
Kto wybiera tą usługę?
Najczęściej wybierają
Sporadycznie wybierają
Warto przeczytać

Słuchaj, żeby wysłuchali Ciebie. 3 kroki do zdobycia uwagi odbiorcy
Prezentujesz dane klientom, przełożonym, zarządom? Masz czasem wrażenie, że tracisz ich uwagę? Może zdarza Ci się usłyszeć – „nie o to nam chodziło”? Albo – „darujmy sobie ten wstęp i przejdźmy do konkretów”? To nie koniec wyzwań. Przecież konkurujesz o uwagę odbiorcy z wieloma innymi bodźcami – na telefonach wciąż nowe powiadomienia, w skrzynce mailowej… …
Klienci o OnData

“Na początku do badań podchodziłem dość sceptycznie, ale już po kilku rozmowach, a następnie realizacjach zdałem sobie sprawę, że jest to NIEZBĘDNA dawka wiedzy, która pomoże Ci np. w podbijaniu nowych rynków. Firmę OnData cenię za profesjonalizm na każdym etapie współpracy!”

“Współpraca z OnData to gwarancja wysokiej jakości i efektów. Badania i analizy przeprowadzone przez tamtejszych specjalistów były dla nas ważnym źródłem wiedzy, która posłużyła nam do wyciągnięcia odpowiednich wniosków oraz realizacji objętych przez nas celów biznesowych. Rekomendujemy OnData. Na pewno skorzystamy ponownie.”

“Badania w wykonaniu OnData to świetna robota - nie tylko wyniki, ale też wnioski i rekomendacje. Cenne wskazówki do naszych działań marketingowych. A sama współpraca na wysokim poziomie, szybki kontakt, pozytywne nastawienie i wszystko na czas.”

“Współpraca z OnData to dla mnie przyjemność. Profesjonalne podejście i elastyczność wobec klienta to atuty tej firmy. Zespół OnData pomógł nam w UX projektu aplikacji. Wnioski i rekomendacje, które otrzymaliśmy, były świetną inspiracją do dalszych działań.”

Firma OnData przeprowadziła dla sieci sklepów Ele mele badanie "Tajemniczy klient". Wnioski i rekomendacje, które otrzymaliśmy były bardzo cenne i pozwoliły wdrożyć zmiany zwiększające skuteczność sprzedawców i poprawiające jakość obsługi klienta. OnData pomogła też określić wartości i osobowość naszej marki, dzięki czemu wizerunek budowany w oczach klientów jest bardziej spójny.

“OnData zrealizowało dla nas badanie UX nowej strony internetowej. Bardzo byliśmy zadowoleni z efektu i współpracy. Eksperci OnData są godni polecenia.”