Co trzeba wiedzieć, żeby sprzedawać? – Czego potrzebują klienci i na czym najbardziej im zależy. A jak się tego dowiedzieć? – Słuchając tego, co mówią. Można ich o to zapytać, ale można też poszukać opinii, którymi sami się dzielą. Nie bez powodu monitorowanie wypowiedzi konsumentów w Internecie nazywa się “social listening”. To słuchanie tego co i w jaki sposób mówią klienci – bo w ich wypowiedziach można wyczytać bezcenne insighty.
Kto wybiera tą usługę?
Najczęściej wybierają
Sporadycznie wybierają
Warto przeczytać

Wizualizacja danych na wykresach – warsztat online
Wyciśnijmy z danych to, co najlepsze 🙂 16 lipca, 13:30 – 16:00 Chcesz ciekawie, prosto i zrozumiale pokazywać dane? Zależy Ci, żeby to było estetyczne i wartościowe? Możesz nauczyć się podstaw wizualizacji danych na wykresach. Co zyskasz dzięki warsztatowi? #DealWithData Wyciskaj z danych wartość. Warsztat prowadzą: dr Anna Martens Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej Sorbony. Od 2008 roku wykładowca, szkoleniowiec, trener. W tym… …
Klienci o OnData

“Na początku do badań podchodziłem dość sceptycznie, ale już po kilku rozmowach, a następnie realizacjach zdałem sobie sprawę, że jest to NIEZBĘDNA dawka wiedzy, która pomoże Ci np. w podbijaniu nowych rynków. Firmę OnData cenię za profesjonalizm na każdym etapie współpracy!”

Współpraca z OnData nt. Data Storytelling była dla nas ważną inspiracją i dużą dawką wiedzy i praktycznych umiejętności. Prezentujemy mnóstwo wyników badań w raportach i na slajdach, a ich odbiór zależy od tego co i jak opowiemy. <br>To, czego nauczyliśmy się we współpracy z OnData było ciekawe, nowe, pomocne i do dziś procentuje w naszej pracy.

Tydzień po szkoleniu na spotkaniu sprzedażowym zwiększyłem wartość kontraktu o 70 tysięcy, tylko dlatego, że dokładnie wiedziałem co powiedzieć, żeby pokazać klientowi wartość dla niego. Ta wiedza realnie zwiększa moją skuteczność w biznesie.

Każdy powinien to umieć. Skuteczna sprzedaż, skuteczna komunikacja, skuteczne działanie. Jedno z niewielu szkoleń, które daje efekt tu i teraz. Masz gotowe wskazówki jak się rozwijać i skalować. Proste i działa od razu.

“Współpraca z OnData to gwarancja wysokiej jakości i efektów. Badania i analizy przeprowadzone przez tamtejszych specjalistów były dla nas ważnym źródłem wiedzy, która posłużyła nam do wyciągnięcia odpowiednich wniosków oraz realizacji objętych przez nas celów biznesowych. Rekomendujemy OnData. Na pewno skorzystamy ponownie.”

“Badania w wykonaniu OnData to świetna robota - nie tylko wyniki, ale też wnioski i rekomendacje. Cenne wskazówki do naszych działań marketingowych. A sama współpraca na wysokim poziomie, szybki kontakt, pozytywne nastawienie i wszystko na czas.”

“Współpraca z OnData to dla mnie przyjemność. Profesjonalne podejście i elastyczność wobec klienta to atuty tej firmy. Zespół OnData pomógł nam w UX projektu aplikacji. Wnioski i rekomendacje, które otrzymaliśmy, były świetną inspiracją do dalszych działań.”

Firma OnData przeprowadziła dla sieci sklepów Ele mele badanie "Tajemniczy klient". Wnioski i rekomendacje, które otrzymaliśmy były bardzo cenne i pozwoliły wdrożyć zmiany zwiększające skuteczność sprzedawców i poprawiające jakość obsługi klienta. OnData pomogła też określić wartości i osobowość naszej marki, dzięki czemu wizerunek budowany w oczach klientów jest bardziej spójny.

“OnData zrealizowało dla nas badanie UX nowej strony internetowej. Bardzo byliśmy zadowoleni z efektu i współpracy. Eksperci OnData są godni polecenia.”