Co trzeba wiedzieć, żeby sprzedawać? – Czego potrzebują klienci i na czym najbardziej im zależy. A jak się tego dowiedzieć? – Słuchając tego, co mówią. Można ich o to zapytać, ale można też poszukać opinii, którymi sami się dzielą. Nie bez powodu monitorowanie wypowiedzi konsumentów w Internecie nazywa się “social listening”. To słuchanie tego co i w jaki sposób mówią klienci – bo w ich wypowiedziach można wyczytać bezcenne insighty.
Świadomy Lider
Świadomy Lider – świadome przywództwo | kompetencje i samoświadomość.
Masz wrażenie, że ludzie Cię słuchają… ale Cię nie słyszą? Zbyt dużo czasu poświęcasz na gaszenie pożarów, zamiast budować wizję i rozwój? To znak, że warto zatrzymać się na chwilę i połączyć dwa kluczowe elementy: świadomość siebie jako lidera i narzędzia, które będą dawały Ci realny wpływ na zespół. Ten warsztat to odpowiedź na tę potrzebę.
Co zyskujesz?
- Autentyczny autorytet i wiarygodność – w oparciu o świadomość wartości, stylów działania i sposobu komunikacji (persolog®).
- Emocjonalną elastyczność – zarządzasz swoimi emocjami i uczysz się radzić z trudnymi sytuacjami.
- Narzędzia do konkretnego działania – definiujesz cele, planujesz je na 90 dni, organizujesz czas i motywujesz siebie oraz zespół.
- Komunikację, która działa – storytelling, feedback, aktywne słuchanie, pytania, które otwierają i angażują.
- Spotkania z sensem, które angażują, inspirują i prowadzą od rozmowy po plan.
Zakres tematyczny:
Samoświadomość
TWOJE FUNDAMENTY – autorytet, wiarygodność, zaufanie
TY JAKO LIDER – model lidera bez tytułu, fundamentalne cechy inspirującego lidera
KONTEKST – „game changer” świadomego przywództwa
EMOCJE – inteligencja emocjonalna Lidera
TWOJE CELE – 90 dni do celu: wyznaczanie celów, dyscyplina i asertywność, efektywność Lidera, dobra organizacja czasu
POSTAWA LIDERA – jak się motywować, kiedy sobie odpuszczać i jak podnosić się z porażek
Zarządzanie i komunikacja
PRZYWÓDZTWO – style przywództwa, zachowania lidera (certyfikowane narzędzia persolog®)
PSYCHOLOGIA KOMUNIKACJI – emocje w komunikacji Lidera i zespołu, storytelling i motywowanie
INFORMACJA ZWROTNA – co to jest feedback i kiedy jest skuteczny, Lider Mentor a Lider Coach
SKUTECZNY PRZEKAZ – pytania i ich spektakularny wpływ na wynik, aktywne słuchanie, piramida argumentacji
BIZNES TO SPOTKANIA – planowanie, moderowanie i prowadzenie spotkań
Dlaczego ten warsztat działa?
Trenerką jest dr Anna Martens – doktor z Sorbony, certyfikowana trenerka, m.in. w persolog®, UX Research i storytellingu danych, z ponad 15 000 godzin szkoleń i doświadczeniem w pracy z liderami w firmach takich jak Orange Polska, MODEL Opakowania czy NCBR.
Efekt
Po warsztacie zyskujesz:
- większą klarowność w swojej roli jako lider,
- konkretne umiejętności w komunikacji i motywowaniu ludzi,
- narzędzia do planowania i organizacji działań,
- większą odporność emocjonalną i umiejętność radzenia sobie z trudnościami.
Warsztat przeznaczony jest zarówno dla grup (do 10 osób), jak i w formule indywidualnych sesji, co pozwala dopasować formę do Twoich obecnych potrzeb.
Szkolenia OnData to nie jest kolejny certyfikat do kolekcji. Nasze szkolenia to praktyczne warsztaty z metodą wdrożenia nowych umiejętności.
Szkolimy z tego na czym znamy się najlepiej – badania, dane, komunikacja i prezentacja to nasze know-how poszerzane i ulepszane od ponad 23 lat.
Standardy naszych szkoleń i warsztatów
Zasada 3 x Z
Zrozum. Zastosuj. Zweryfikuj. Nauka na praktycznych przykładach, na bazie codziennych wyzwań zawodowych. Bieżące weryfikowanie efektów i ewaluacja umiejętności.
Małe grupy
Pracujemy w grupach 6-10 osób. Dzięki temu warsztaty są bardziej efektywne. Oferujemy również indywidualne konsultacje.
Na żywo i online
Szkolenia prowadzimy na żywo, ale możliwe są też spotkania online. Formę, zakres i szczegóły programu ustalamy indywidualnie z klientami. Szkolimy po polsku, angielsku i francusku.