Wywiady pogłębione – pytać i słuchać, żeby zrozumieć klienta - onData

Wywiady pogłębione – pytać i słuchać, żeby zrozumieć klienta

Wyciśnijmy z danych to, co najlepsze 🙂


Jak robić dobre wywiady pogłębione nie będąc badaczem?

Jeśli na co dzień kontaktujesz się z klientami, zadajesz pytania i diagnozujesz potrzeby – to jesteś o krok od prowadzenia wartościowych badań marketingowych! Między rozmową z klientem a wywiadem pogłębionym są drobne, ale ważne różnice.

Nauczymy Cię jak sprawić, żeby zwykłe rozmowy z klientami zamieniły się w kopalnię wartościowych insightów, dzięki którym zdobędziesz cenne informacje i zrozumiesz perspektywę Twoich klientów. Jesteś o krok o tej wielkiej zmiany – kilka szczegółów, które robią różnicę 🙂

To właśnie te szczegóły sprawiają, że zwykła rozmowa z klientem pozostanie tylko zwykłą rozmową, albo zamieni się w fascynującą podróż, dzięki której zrozumiesz obiekcje, oczekiwania i potrzeby klienta.

A to oznacza, że dzięki podejściu badawczemu wkraczasz do świata badań, gdzie analizowanie procesów decyzyjnych, zachowań zakupowych i doświadczeń konsumenckich jest wspaniałą przygodą i najbardziej wartościowym zajęciem. I dzieli Cię od tego tylko kilka, drobnych szczegółów.

Zapraszamy na nasz warsztat online „Wywiady pogłębione – pytać i słuchać, żeby zrozumieć klienta”. To wyjątkowe, wartościowe i pełne praktycznej wiedzy 3 spotkania z ekspertami od badań jakościowych. Spotykamy się online przez trzy popołudnia. Pracujemy na konkretnym przykładzie i krok po kroku prowadzimy Cię przez cały proces przygotowania, przeprowadzenia i analizy wywiadów pogłębionych.

Na każdym spotkaniu jest czas na Q&A, na którym na żywo dostajesz feedback. Dzielimy się z Tobą naszym doświadczeniem, inspirujemy, podpowiadamy najlepsze rozwiązania, doradzamy. Jeśli nie masz doświadczenia w prowadzeniu wywiadów pogłębionych – dowiesz się jak wyglądają wszystkie kroki i przećwiczysz każdy z nich. Jeżeli od lat używasz metody wywiadów do diagnozowania potrzeb Twoich klientów lub zbierania insightów do strategii i działań marketingowych – dowiesz się od nas co możesz robić jeszcze skuteczniej.


Co o naszym szkoleniu mówią uczestnicy?

LEJLA ZAHARAN-MSZYCA, Brand Strategist w Brand New Hero

Choć jako strateg marki umiejętność prowadzenia wywiadów szlifuję od zawsze to pogłębienie tej wiedzy z perspektywy wnikliwego umysłu badacza uporządkowało mój strategiczno-kreatywny proces – zaczynając od briefingu z klientem, a na finalnym wyciąganiu wniosków kończąc. Polecam bardzo strategom, marketerom, ale i właścicielom swoich biznesów na szlifowanie pazura badawczego. Jakość naszej pracy, jakość naszej strategii zależy od jakości pytań, które zadajemy. Warto, żeby były dobrze pogłębione.

KRYSTIAN KUBRAK, SEM Specialist w DevaGroup

Każda odpowiedź klienta to kopalnia złota, jeśli wiesz, jak z niej to wydobyć. Podczas serii trzech spotkań dowiedziałem się, jak przekształcać rozmowy z klientami w strategiczne dane. Zgłębiłem tajniki badań konsumenckich i efektywnego prowadzenia wywiadów pogłębionych, aż po ich dokładną analizę i kodowanie, by finalnie wyciągać wartościowe wnioski i podejmować trafne działania. Masa insightów, tipów i przykładów z życia.


Co zyskasz dzięki warsztatowi z nami?

  • przeprowadzimy Cię krok po kroku przez planowanie, projektowanie i realizację wartościowych wywiadów pogłębionych
  • pokażemy Ci jak zaplanować strukturę skutecznego wywiadu
  • nauczymy Cię jak konstruować efektywne pytania
  • przećwiczymy prowadzenie wywiadów i różne metody analizowania ich treści
  • przekażemy Ci podstawowe zasady prezentowania wniosków i adresowania celów biznesowych
  • damy Ci zestaw metod podnoszących jakość realizowanych wywiadów

To cała masa wiedzy, przykładów i umiejętności. To praktyczne wskazówki i bieżący feedback od ekspertek, które badaniami zajmują się od lat i potrafią od ręki odpowiedzieć na wiele Twoich wątpliwości. Szkolenia otwarte z tego zakresu robimy nie częściej niż raz na kwartał, więc skorzystaj już teraz:

Co otrzymujesz w tej cenie?

  1. Trzy spotkania warsztatowe.
  2. Łącznie 8 godzin merytoryki, ćwiczeń i case studies.
  3. Workbook do samodzielnej pracy.
  4. Materiały dodatkowe – wskazówki na teraz i na przyszłość.
  5. Feedback na żywo.
  6. Q&A na koniec każdego spotkania.
  7. Certyfikat ukończenia warsztatu dla uczestników, którzy zrealizują wszystkie elementy.
  8. 🎁BONUS: 45 minut indywidualnej konsultacji Twojego projektu.

#DealWithData


Co jeszcze mówią ci, którzy już skorzystali?

MONIKA HACZEK, Strategy Expert w PromoTraffic

Badania ilościowe są szeroko wykorzystywane w marketingu, mamy coraz większą świadomość tego, że dane są nam naprawdę potrzebne. W codziennej pracy w PromoTraffic wykorzystujemy różne rozwiązania, które pozwalają nam określić zachowania grupy docelowej. Przychodzi jednak moment, gdy dane ilościowe to za mało. Co wtedy? Jak wyciągnąć insighty od swoich klientów, by zrozumieć, czego tak naprawdę potrzebują? Udział w warsztatach OnData to praktyczna nauka tego jak dzięki wywiadom pogłębionym zrozumieć potrzeby klientów. Okazuje się, że można to zrobić bez milionowych budżetów, a odpowiedzi często są na wyciągnięcie ręki.

DANIEL KOTLIŃSKI, Brand Strategy Designer w DanielKotlinski.pl

Mimo, że robię badania jakościowe na co dzień i przy każdym projekcie strategicznym, wiedza Prowadzących świetnie uporządkowała, uprościła i pomogła zwrócić uwagę na te wszystkie detale, które „robią różnicę” i przekładają się na to, czy dostajemy prawdziwy insight, czy też odpowiedź, jakiej „badacz oczekiwał”.


Wyciskaj z danych wartość!

Dla kogo szczególnie jest ten warsztat?

➔    specjaliści ds. marketingu
➔    stratedzy marki
➔    specjaliści ds. sprzedaży
➔    konsultanci i doradcy

Wartościowa wiedza od ekspertów-praktyków:

dr Anna Martens
Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej Sorbony. Od 2008 roku wykładowca, szkoleniowiec, trener. W tym czasie przeprowadziła ponad 7 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuje na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Posiada certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT).
dr Elżbieta Inglot-Brzęk
Wie, jak gromadzić, łączyć i analizować dane pochodzące z różnych źródeł. Zajmuje się doradztwem analitycznym. Doktor nauk społecznych, socjolog, statystyk, wykładowca. Doświadczenie szkoleniowo-dydaktyczne zdobywa nieustannie od 2002 r. Szkoli ze statystyki, analizy, interpretacji i wizualizacji danych oraz metodologii badań. Prowadzi również zajęcia praktyczne i wykłady na studiach magisterskich i doktoranckich.

Zarezerwuj swoje miejsce na szkoleniu już dziś:)

Mogą Cię zainteresować

Jak zadawać pytania, żeby zdobyć informacje, których potrzebujesz?

Być może ten jeden krok dzieli Cię od sukcesu 🙂 Wyjątkowy Masterclass o badaniach dla nie-badaczy Jak często zadajesz pytania swoim klientom? Z pewnością przydają Ci się na etapie sprzedaży, diagnozy potrzeb czy planowania marketingu. Wystarczy kilka wskazówek, żeby informacje, które zdobywasz były jeszcze ciekawsze i bardziej wartościowe. 25 KWIETNIA 13:00-15:00 zapraszamy na wyjątkowy Masterclass – w ramach naszego Laboratorium Umiejętności Badawczych (LUB) stworzyłyśmy materiał, który sprawi, że zadawanie pytań…

Wywiady pogłębione – jak je robić dobrze?

Jak zadawać pytania, żeby zdobyć wartościowe informacje od klientów? Jak rozmawiać z klientami, kiedy szukasz ciekawych wniosków do marketingu? Zadawanie pytań to niby nic trudnego. Ale badanie w formie wywiadu to nie jest zwykła rozmowa. Warto znać podstawowe zasady przygotowania i prowadzenia takich rozmów.

Skonsultuj z nami
swoje wyzwania biznesowe.

Wystarczy, że wypełnisz krótki formularz - zaproponujemy Ci najbliższy termin konsultacji i ustalimy jak możemy Cię wesprzeć w rozwoju Twojego biznesu.

home bubble image

Skontaktujemy się z Tobą w 48h