Szkolenia

Podnoszenie kompetencji zawsze zwiększa potencjał. Umiejętność pracy z danymi jest jedną z ważniejszych. Zwłaszcza, jeśli te dane mogą wspierać sprzedaż, marketing lub inne strategiczne decyzje w firmie.

Mamy wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów i szkoleń. Przekazujemy maksymalnie praktyczną wiedzę, a ćwiczeniacase study dostosowujemy do potrzeb grupy szkoleniowej.

Kto prowadzi szkolenia?

Nasze szkolenia:

Czego pragną klienci – czyli o danych w komunikacji

Storytelling – historie ukryte w danych

User Experience „od kuchni”

Co w danych piszczy, czyli czytanie „między wierszami”

 

Czego pragną klienci – czyli o danych w komunikacji

Czy skuteczność Twoich działań zależy od tego jak dobrze rozumiesz ludzi, do których komunikujesz? Poznaj podstawowe techniki zdobywania i analizy danych potrzebnych do opracowania efektywnej komunikacji.

Szkolenie pozwoli Ci lepiej zrozumieć odbiorców swoich działań marketingowych. Dowiesz się które badania mają sens, zależnie od Twoich potrzeb i jak wykorzystać wnioski do planowania działań.

DO CZEGO WYKORZYSTASZ TO, CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?

Lepiej zrozumiesz sposób myślenia Twoich odbiorców, dzięki czemu przygotujesz przemyślaną strategię komunikacji marketingowej: 

  • dopasowując komunikację do różnych grup docelowych,
  • akcentując to, co dla Twoich odbiorców jest kluczowe,
  • unikając określeń, które w Twoich klientach mogą budzić niechęć lub obawy.

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

To szkolenie jest dla Ciebie:

  • jeżeli zajmujesz się komunikacją marketingową i zależy Ci na jak najskuteczniejszym dopasowaniu treści do Twoich odbiorców.
  • jeżeli odpowiadasz za planowanie działań marketingowych i chcesz lepiej poznać potrzeby i oczekiwania ludzi, do których masz dotrzeć.

Komunikacja marketingowa wymaga budżetu i kreatywność – wykorzystaj wiedzę z analizy danych, żeby lepiej przygotować się do tych działań i zyskać bazę pod kluczowe decyzje, zanim zainwestujesz pieniądze i czas. 

DLACZEGO WARTO SZKOLIĆ SIĘ U NAS?

U nas szkolisz się w małych grupach (max. 6 osób). Zdobywasz praktyczną wiedzę. Pracujesz na case’ach. Możesz na szkoleniu opracować konkretne przykłady ze swojej pracy.

Miejsce szkolenia: Rzeszów (możliwa jest indywidualna wycena szkoleń w siedzibie klienta)

Cena: 10h – 900 zł netto

Terminy: najbliższy termin – 5-6 grudnia (możliwe jest indywidualne ustalenie terminu szkolenia)

Informacje i zapisy: 504 16 23 30; annamartens@ondata.pl

 

Storytelling – historie ukryte w danych

Czy Twoja skuteczność zależy od tego, jak zaprezentujesz wyniki swojej pracy? Poznaj podstawowe zasady i techniki opowiadania i wizualizacji historii ukrytych w danych.

Szkolenie pozwoli Ci nie tylko zrozumieć i nauczyć się, które wizualizacje danych są z góry skazane na porażkę. Przede wszystkim zdobędziesz umiejętności, jak skutecznie i ciekawie opowiadać dane.

DO CZEGO WYKORZYSTASZ TO, CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?

  • do pokazania przełożonym lub klientom, jakie efekty przynosi Twoja praca;
  • do uzasadnienia szefom budżetów na planowana przez Ciebie działania;
  • do prezentowania nowym klientom skuteczności Twoich usług.

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

To szkolenie jest dla Ciebie:

  • jeżeli decyzje Twoich przełożonych zależą od tego, w jaki sposób wizualnie przedstawisz dane.
  • jeżeli współpraca z Twoimi klientami zależy od tego, czy zrozumieją, jakie dane i wyniki im prezentujesz.

Analiza danych jest czasochłonna, warto zatem dobrze przygotować prezentację wniosków, żeby cała praca nie poszła na marne przez nieczytelne wykresy i wizualizacje.

DLACZEGO WARTO SZKOLIĆ SIĘ U NAS?

U nas szkolisz się w małych grupach (max. 6 osób). Zdobywasz praktyczną wiedzę. Pracujesz na case’ach. Możesz na szkoleniu opracować konkretne przykłady ze swojej pracy. 

Miejsce szkolenia: Rzeszów (możliwa jest indywidualna wycena szkoleń w siedzibie klienta)

Cena: 10h – 900 zł netto

Terminy: najbliższy termin – 16-17 grudnia (możliwe jest indywidualne ustalenie terminu szkolenia)

Informacje i zapisy: 504 16 23 30; annamartens@ondata.pl

 

User Experience „od kuchni”

Jak dobrze przygotować badanie UX? Jakie metody badania wybrać, jak dobrać badanych? Na co zwracać uwagę w trakcie samego badania i jak interpretować jego wyniki?

Badania UX są coraz bardziej popularne. Są praktyczną i dosyć szybką metodą dowiedzenia się więcej o doświadczeniu użytkowników naszej strony, aplikacji lub narzędzia online. Ale tylko dobrze przygotowane i rzetelnie przeprowadzone mogą przynieść realną wiedzę i korzyści.

Szkolenie da Ci praktyczne przygotowanie do realizowania podstawowych działań w zakresie badań UX.

 

Co w danych piszczy, czyli czytanie „między wierszami”

Łatwo można sięgnąć do licznych badań i raportów ilościowych. Dane rynkowe, marketingowe, sprzedażowe są dosyć powszechne, wszyscy mają do nich dostęp.

Jak zatem wyprzedzić konkurencję, wiedzieć więcej niż inni? Trzeba te dane dobrze zrozumieć, trzeba umieć je selekcjonować, analizować, a przede wszystkim interpretować w kontekście innych czynników.

Jak jakościowo czytać i wykorzystywać dane ilościowe? W jaki sposób pogłębiać wiedzę? Szkolenie dostarcza umiejętności i narzędzi, które pozwolą Ci widzieć i rozumieć więcej.

Zapraszamy do kontaktu!


Wybrane rekomendacje od naszych Klientów:

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera miała przyjemność współpracować z firmą OnData w ramach projektu WSE = Uczelnia 2.0. Współpraca na każdym etapie przebiegała profesjonalnie i rzetelnie. Pan Mateusz Stopa przeprowadził dla studentów naszej uczelni szkolenie z zakresu Analizy danych ilościowych z wykorzystaniem oprogramowania PSPP. Uczestnicy projektu podkreślali wysoki poziom zajęć, materiałów szkoleniowych, a przede wszystkim wysoką kulturę osobistą prowadzącego.

Anna Łokcik, Centrum Rozwoju Strategicznego