Tajemniczy klient - onData

Badania marketingowe

Badania, dzięki którym wiesz czego oczekują i potrzebują Twoi klienci - wartościowe wnioski i jasne wskazówki.

Tajemniczy klient

Badania z kategorii Tajemniczy klient (ang. Mystery Shopper) to moment, w którym możemy sprawdzić jak Twój klient doświadcza kontaktu z Twoją firmą. To badania diagnozujące całą ścieżkę zakupową klienta, różne formy kontaktu oraz możliwość zrealizowania różnych potrzeb.

Czy klient może łatwo skontaktować się z Twoją firmą? W jaki sposób jest obsługiwany? Czy otrzymuje wszystkie niezbędne informacje? Czy Twoi pracownicy stosują standardy obsługi klienta?

Nie zgaduj – po prostu sprawdź. Ta wiedza pozwala zwiększać skuteczność na wszystkich etapach obsługi klienta. A to wpływa zarówno na sprzedaż, jak i opinię klientów o Twojej firmie.

Tajemniczy klient (Tajemniczy pacjent) to cenne źródło wiedzy o tym jak naprawdę czuje się klient w kontakcie z Twoją firmą. Możesz w ten sposób zdobyć informacje pozwalające opracować standardy obsługi klienta. Możesz również sprawdzić czy w działaniach Twoich pracowników nie umyka coś, co dla klientów jest istotne i wpływa na ich opinie i decyzje.

Do czego przydadzą Ci się wnioski z takich badań?

  • do opracowywania standardów obsługi klienta
  • do monitorowania efektów szkoleń, które mają podnosić kompetencje Twojego zespołu
  • do weryfikowania czy na wszystkich etapach współpracy klient wie czego może oczekiwać i ma poczucie satysfakcji ze współpracy z Twoją firmą
  • do analizowania i poprawiania działań w obsłudze klienta

Jak wyglądają etapy współpracy z nami?

1. Diagnoza

Określenie celu badania, diagnoza potrzeb i dobór metody

2. Narzędzie

Zaprojektowanie badania, które przyniesie efekty

3. Badanie

Realizacja badania dopasowanego do specyfiki i możliwości firmy

4. Wyniki

Analiza i opracowanie wyników badania

5. Rekomendacje

Wnioski w postaci zrozumiałego i czytelnego raportu

6. Warsztat

Omówienie wyników i wniosków w ramach konsultacji

W jakich obszarach badań marketingowych planujesz działania?

Nasze podpowiedzi mogą ułatwić Ci wskazanie tematów, w których możemy Cię wesprzeć:

  • Badanie opinii i oczekiwań klientów
  • Badanie potrzeb i potencjału przed wprowadzeniem nowych produktów, usług
  • Badanie satysfakcji i NPS
  • Analiza behawioralna – czyli zrozumieć zachowania konsumentów
  • Badanie tajemniczego klienta w punktach sprzedaży
  • Badanie tajemniczego klienta biura obsługi klientów

Umów się na bezpłatną diagnozę potrzeb

Pokonuj wyzwania biznesowe w oparciu o wnioski z naszych badań

Ustalamy cel, stawiamy właściwe pytania, przeprowadzamy badanie, analizujemy wyniki i wyciskamy z nich esencję. Dostajesz od nas odpowiedzi, insighty, wnioski, wskazówki. Efekt? Łatwiej jest podejmować trafne decyzje biznesowe.

Klienci o OnData

“Na początku do badań podchodziłem dość sceptycznie, ale już po kilku rozmowach, a następnie realizacjach zdałem sobie sprawę, że jest to NIEZBĘDNA dawka wiedzy, która pomoże Ci np. w podbijaniu nowych rynków. Firmę OnData cenię za profesjonalizm na każdym etapie współpracy!”

Maciej Zagórowski
Prezes Zarządu FEB

“Współpraca z OnData to gwarancja wysokiej jakości i efektów. Badania i analizy przeprowadzone przez tamtejszych specjalistów były dla nas ważnym źródłem wiedzy, która posłużyła nam do wyciągnięcia odpowiednich wniosków oraz realizacji objętych przez nas celów biznesowych. Rekomendujemy OnData. Na pewno skorzystamy ponownie.”

Łukasz Ożóg
Prezes Zarządu, GRH Polska

“Badania w wykonaniu OnData to świetna robota - nie tylko wyniki, ale też wnioski i rekomendacje. Cenne wskazówki do naszych działań marketingowych. A sama współpraca na wysokim poziomie, szybki kontakt, pozytywne nastawienie i wszystko na czas.”

Gabriel Gwiazdoń
Brand Manager PKL Solina

“Współpraca z OnData to dla mnie przyjemność. Profesjonalne podejście i elastyczność wobec klienta to atuty tej firmy. Zespół OnData pomógł nam w UX projektu aplikacji. Wnioski i rekomendacje, które otrzymaliśmy, były świetną inspiracją do dalszych działań.”

Bartosz Mateja
Prezes Zarządu ProGrafiX sp. z o.o.

Firma OnData przeprowadziła dla sieci sklepów Ele mele badanie "Tajemniczy klient". Wnioski i rekomendacje, które otrzymaliśmy były bardzo cenne i pozwoliły wdrożyć zmiany zwiększające skuteczność sprzedawców i poprawiające jakość obsługi klienta. OnData pomogła też określić wartości i osobowość naszej marki, dzięki czemu wizerunek budowany w oczach klientów jest bardziej spójny.

Alicja Rydel-Ożóg
Prezes Zarządu

“OnData zrealizowało dla nas badanie UX nowej strony internetowej. Bardzo byliśmy zadowoleni z efektu i współpracy. Eksperci OnData są godni polecenia.”

Karolina Sitarz
Prezes Zarządu

Skonsultuj z nami
swoje wyzwania biznesowe.

Wystarczy, że wypełnisz krótki formularz - zaproponujemy Ci najbliższy termin konsultacji i ustalimy jak możemy Cię wesprzeć w rozwoju Twojego biznesu.

home bubble image

Skontaktujemy się z Tobą w 48h